Darbību Latvijā uzsācis jauns mēbeļu interneta veikals

FOTO: Publicitātes foto

Zviedrijas un Lietuvas investoriem piederošā “Furniture1” zīmols “Berry Mebeles”, kas šobrīd veiksmīgi darbojas jau desmit Eiropas valstīs, Latvijā sāk mēbeļu tirdzniecību internetā. Jauna modeļa internetveikals tagad arī Latvijas iedzīvotājiem piedāvās iespēju pasūtīt mēbeles bez avansa maksājuma, savukārt norēķināties par precēm varēs to piegādes brīdī, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā.

Lietotājiem ērtā interneta platforma radīta, piemērojoties tirgus prasībām, jo jau tagad 57% pircēju mēbeles aplūko un izvēlas internetā.

Preču zīmes “Berry” vadītāja Latvijā Jekaterīna Vercinska norāda, ka Latvija ir kļuvusi par pirmo valsti, kurā “Berry Mebeles” ienāk ar savu jauno darbības modeli.

“Latvijas iedzīvotājiem ir pazīstams zīmols “Berry”, kas jau ir kļuvis par augstākas kvalitātes mēbeļu simbolu. Priecājamies, ka tagad Latvijas iedzīvotājiem varam piedāvāt iespēju bez priekšapmaksas internetā izvēlēties mēbeles no vairāk nekā 10 tūkstošu preču lielā sortimenta,” stāsta Vercinska.

Galvenās priekšrocība, iepērkoties “Berry Mebeles” internetveikalā – iespēja ērti pasūtīt vēlamās mēbeles, kas tiek piegādātas ar uzņēmuma transportu, un tās aplūkot no visiem rakursiem, mainīt krāsas un izvietojumu.

Norēķini par precēm notiek preču piegādes brīdī vai noformējot nomaksas līgumu. Turklāt klientiem tiek dota iespēja 12 mēnešu laikā atgriezt mēbeles, ja tās nav iepatikušās. Šāds darbības modelis jaunajiem “Berry” preču zīmes īpašniekiem desmit gadu laikā ļāvis sekmīgi paplašināties desmit Eiropas valstīs.

Vercinska atzīmē, ka šobrīd mēbeles internetā visaktīvāk iegādājas 25-34 gadus veci klienti, kas ir gandrīz 40% no visiem pircējiem. Uzņēmuma apkopotā statistika liecina, ka 72% mēbeļu pircēju ir sievietes, kuras aktīvi izmanto iespēju saņemt preces ar piegādi mājās bez jebkāda riska un avansa nepieciešamības.

“Internetā var izvēlēties mēbeles, atvēlot pārdomām neierobežotu laiku, turklāt to var darīt jebkurā ērtā brīdī, kaut vai vēlu vakarā vai naktī. Vairumu preču var apskatīt arī 3D formātā, mainīt to krāsas un izvietojumu – tādā veidā mēbeles izvēlēties ir daudz ērtāk, nekā fiziski apmeklējot veikalu. Jaunākie novērojumi liecina, ka gandrīz 6 no 10 internetveikalu apmeklētājiem tos pārlūko mobilajās ierīcēs, bet pašu iepirkšanos 7 gadījumos no 10 veic no datoriem,” stāsta Vercinska.

Kā norāda Vercinska, klienti arvien biežāk izvēlas lielākus pirkumus, piemēram, pērk uzreiz visu viesistabas iekārtu, tādā veidā izvairoties no kļūdām, veicot mazus un nejaušus pirkumus.

Tirdzniecība internetā: augstāka kvalitāte par izdevīgāku cenu

Uz pircējiem ar lielākiem ienākumiem orientētais zīmols “Berry” tirgū izceļas ar visplašāko mēbeļu izvēli – vairāk nekā 10 tūkstošiem preču. “Sākot tirdzniecību “Berry Mebeles” internetā un atsakoties no mēbeļu salona uzturēšanas izdevumiem, varēsim augstu kvalitāti piedāvāt par zemāku cenu,” skaidro Vercinska.

“Bezmaksas piegāde visā Latvijā un preču atgriešanas garantija veicinās vēlmi izmēģināt šādu iepirkšanās veidu pat tiem klientiem, kuri varbūt nekad agrāk mēbeles internetā nav pasūtījuši.”

To, ka tirdzniecība ar mēbelēm internetā sevi attaisno, pierāda arī uzņēmuma darbības rezultāti: pēdējo trīs gadu laikā “Furniture1” ienākumi vidēji auguši par 73%. “Tas ir vislabākais pierādījums, ka iepirkšanās bez riska, ar piegādi un ar iespēju atgriezt mēbeles ir tieši tas, kas klientiem šobrīd ir vajadzīgs,” skaidro Vercinska.

Uz augšu