Tuvāko dienu laikā sāks dzelzceļa pārbrauktuves būvniecību zem Brasas pārvada (1)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Notiek Brasas tilta rekonstrukcijas darbi.
Notiek Brasas tilta rekonstrukcijas darbi. Foto: Edijs Pālens/LETA

AS "Kauno tiltai" tuvāko dienu laikā sāks dzelzceļa pārbrauktuves būvniecību zem Brasas pārvada, informēja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dimante. 

Šodien Rīgas domes priekšsēdētājs Oļegs Burovs (GKR) kopā ar priekšsēdētāja vietnieci Annu Vladovu (S), kā arī Īpašuma departamenta un Satiksmes departamenta atbildīgajiem speciālistiem tikās ar "Kauno tiltai" būvniekiem, lai pārrunātu aktuālos Brasas pārvada pārbūves remontdarbus un līdz šim paveikto. 

Būvnieki sanāksmes laikā apliecinājuši, ka tuvāko dienu laikā sāks dzelzceļa pārbrauktuves būvdarbus zem Brasas pārvada, savienojot Kluso ielu ar Gaujas ielu, lai jau decembra vidū atklātu divvirzienu satiksmi. 

Tuvāko nedēļu laikā tiks nojauktas vecās dzelzsbetona kāpnes, kā arī tiks novākti jau demontētie būvmateriāli un uzsākta tramvaja sliežu pārbūve. Tas nepieciešams, lai atjaunotu zemās grīdas tramvaja kustību, nodrošinot sabiedriskā transporta pasažieriem ērtu nokļūšanu uz Mežaparku. Paralēli šiem darbiem uzsāks arī pārvada konservāciju. 

Kā ziņots, Brasas tilts, kura remontdarbi patlaban ir apturēti, līdz ziemai, visticamāk, tiks iekonservēts, bet blakus tam - atvērta dzelzceļa pārbrauktuve, kuru varēs šķērsot abos virzienos.

Brasas pārvada būvdarbi apstājās maija sākumā, jo remontdarbu laikā tika atklāti apbedījumi, kuru dēļ darbi objektā tika apturēti.

Sākot pārbūvi, atbildīgie ierēdņi arī konstatēja, ka pārvada atjaunošanas projekts izstrādāts tā, ka pēc remontdarbu veikšanas tilta nestspēja nebūtu pietiekama, lai pār to pārvietotos zemās grīdas tramvaji. 

Tā rezultātā domes vadībai bija jāizšķiras - tiltu būvēt pilnībā no jauna vai arī papildināt esošo būvprojektu. 

Dome izšķīrās pārbūvi turpināt esošās būvatļaujas ietvaros, kas nozīmē, ka darbus turpinās "Kauno tiltai".

Brasas pārvads pār dzelzceļu uzbūvēts un nodots ekspluatācijā 1959.gadā un līdz šim būtiski pārbūves darbi nav veikti. Kopējās pārbūves darbu izmaksas līdz šim bija plānotas 10,87 miljoni eiro.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu