Apēdāt 500 gramus griķu – gaidiet uz svariem pusotru kilogramu. Mīti par tievēšanu!

FOTO: Pixabay

“Lai daudzmaz iegūtu vēlamo formu, ir jāievēro daži noteikumi, kas saistīti ar ēšanu un sportošanu. Noteikti nav vērts “sēdēt uz” ogļhidrātu diētas, ēdot tikai griķu biezputru: sabojāsiet gan veselību, gan svars nesamazināsies, jo uz katru ogļhidrātu gramu ķermenī ir divi grami ūdens, kas tiek organismā aizturēti. Apēdāt 500 gramus griķu – gaidiet uz svariem pusotru kilogramu," par mītiem runā treneris Edijs Cīrulis. 

Edijs Cīrulis, treneris ar daudzu gadu pieredzi, dalās ar dažiem padomiem, kā notievēt un ko noteikti nevajadzētu darīt. “Stresā nonācis organisms nežēlīgi atriebsies pēc svētkiem: tā kā viņš jau zina, ka jūs mēdzat negaidīti badoties, ķermenis pie pirmās iespējas ne tikai papildinās visus krājumus, bet arī veidos papildu rezerves tauku veidā vēl vienai šādai eksekūcijai. Tāpēc ir svarīgi ievērot mēru gan treniņos, gan ēšanā,” skaidro treneris Edijs Cīrulis.

Noteikums Nr.1: bez fiziskajām aktivitātēm nekas nesanāks

Noteikums Nr.2: svara zaudēšanas veids “žāvēšana” nenāks jums par labu

Noteikums Nr.3: līdzsvars ir visa pamats 

Noteikums Nr.4: svētku laikā atsakieties no saldumiem un mērcēm 

Uz augšu