Pērn strauji audzis lietotnes "eVeselībasPunkts" lietotāju skaits

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ieva Čīka/LETA

Pagājušā gadā "eVeselībasPunkta" mobilajā lietotnē piereģistrējušies 43 332 lietotāji, līdz ar to platforma patlaban ir sasniegusi teju 100 000 lietotāju atzīmi, informē informācijas tehnoloģiju uzņēmuma "Meditec" pārstāvis Artūrs Kļaviņš.

"eVeselībasPunkts" ļauj veikt zvanu uz ārkārtas tālruni 113, vienlaicīgi nododot zvanītāja atrašanās vietas datus un pamatinformāciju par zvanītāju Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta (NMPD) dispečeriem.

Kļaviņš norādīja, ka 2019.gadā "eVeselībasPunkta" portālu ir apmeklējuši vairāk nekā 600 000 unikālu lietotāju, no kuriem vairāk nekā trešdaļa ir atgriezusies atkārtoti vismaz vienu reizi.

Katru dienu "eVeselībasPunkta" pakalpojumi tiek izmantoti ap 5000 reižu, un lietotāju skaits aug ar katru mēnesi,

uzsvēra uzņēmuma pārstāvis. Iedziļinoties demogrāfiskajos rādītājos, Kļaviņš klāstīja, ka 78% no auditorijas ir sievietes un 56% no visiem lietotājiem ir 25 līdz 44 gadus veci.

Kopumā 2019.gadā "eVeselībasPunkta" lietotāji ir izveidojuši 223 181 pierakstu 28 iestādēs visā Latvijā. Kļaviņš norādīja, ka ir novērojams vispārīgs pieaugums, jo, gadu sākot, platformā bija reģistrētas 19 iestādes.

Vispopulārākie laiki, uz kuriem lietotāji pierakstās, ir no plkst.9 līdz 12, un visbiežāk cilvēki pierakstās uz ģimenes ārsta, ginekologa, endokrinologa vai oftalmologa konsultācijām.

Pašlaik "eVeselībasPunktā" var pierakstīties pie 1411 ārstiem 28 iestādēs uz vairāk nekā 200 dažādiem veselības aprūpes pakalpojumiem.

Pērn platformā tika atklāta jauna sadaļa "Raksti", kurā nozares profesionāļi snieguši informāciju par dažādiem ar veselības aprūpi saistītiem tematiem. Patlaban sadaļā ir pieejami 56 raksti.

Piecos gados, kopš lietotājiem ir pieejams "eVeselībasPunkts", iniciatīva ir izaugusi no mobilās lietotnes NMPD izsaukšanai līdz portālam, kas nodrošina plašu pakalpojumu klāstu, atvieglojot saziņu starp veselības aprūpes iestādēm un pacientiem, stāstīja Kļaviņš, piebilstot, ka ikdienā aizvien tiek strādāts kopā ar veselības aprūpes iestādēm, lai radītu informācijas tehnoloģiju risinājumus veselības aprūpes pieejamības uzlabošanai.

Mobilā lietotne sāka darboties 2015.gada 14.janvārī, un kopš tā laika ir lejupielādēta gandrīz 50 000 reižu.

Divus gadus vēlāk, 2017.gada 31.martā, pēc darba kopā ar "Veselības centru apvienību", tika atvērts "eVeselībasPunkta" portāls - vietne, kas ļauj lietotājiem pierakstīties pie ārsta, apskatīties savus veselības dokumentus, apmaksāt rēķinus, uzturēt savu vakcināciju pasi un sekot līdzi sakrātajiem lojalitātes punktiem ārstniecības iestādē. Aplikācija ir pieejama bez maksas "Apple AppStore" un "Google Play Store" veikalos.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu