Rīgas pašvaldības krīzes informatīvais tālrunis turpmāk strādās diennakts režīmā

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: AP/Scanpix

No sestdienas, 4.aprīļa, Rīgas pašvaldības krīzes komunikācijas informatīvais tālrunis 80 000 800 strādās diennakts režīmā, ieskaitot brīvdienas un svētku dienās, informēja domē. 

Pašvaldība aicina iedzīvotājus neskaidrību gadījumā par pašvaldības iestāžu un uzņēmumu darbību krīzes apstākļos zvanīt uz minēto Apmeklētāju pieņemšanas centra bezmaksas informatīvo tālruni vai rakstīt uz e-pasta adresi "apc@riga.lv".

Diennakts darba režīms ieviests, lai veicinātu iedzīvotāju informētību par pašvaldības darbu un piedāvātajām iespējām ārkārtējās situācijas laikā. Līdz šim krīzes tālrunis darbojās darba laikā, vidēji dienā saņemot no 100 līdz 200 jautājumiem. 

Jautājumus var uzdot arī Rīgas domes sociālo tīklu kontos "Twitter" un "Facebook".

Kā ziņots, lai iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz jautājumiem saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā radīto ietekmi dažādās jomās, Valsts kanceleja izveidojusi tīmekļvietni "covid19.gov.lv". Šajā vietnē apkopota informācija no atbildīgo iestāžu mājaslapām, statistikas dati, kā arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem. 

Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu "Tet" ir izveidojusi arī vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345. 

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu