Plašas diskusijas izraisījusi jaunā profila bilde BMW Facebook vietnē

FOTO: BMW/Facebook

BMW zīmolam piemīt apbrīnojama spēja uz līdzenas vietas izraisīt asas diskusijas. Pat tad, ja sarunu temats nav vienmēr strīdīgais automobiļu dizains. 

Šim apgalvojumam pierādījums ir jaunā bilde, kas pievienota BMW profilam kompānijas Facebook lapā. Pirmajā mirklī šķiet, kas gan tur tik īpašs - plakans BMW logo uz krāšņa fona. Mirkli vēlāk jau kļūst skaidrs, ka krāsainais fons patiesībā ir LGBT (lesbiešu, geju, biseksuāļu un transpersonu) kustības simbols, karogs varavīksnes krāsās, kas simbolizē cilvēku vienlīdzību un savstarpējo iecietību.

Mērķis profila bildes nomaiņai, bez šaubām, ir cēls - parādīt, ka arī BMW atbalsta vienlīdzību, iecietību, savstarpējo sapratni, un neatbalsta visu pretējo un ekstrēmismu. Tomēr līdz ar bildes nomaiņu kuplā skaitā ir modušies arī aktīvisti, kam krāsainais logotips izraisa emocijas. Turklāt tās ir spēcīgas un dažādas. Spēcīgākas un atšķirīgākas, par ko liecina komentāru skaits, kas patlaban jau tuvojas 60 tūkstošu robežai. Salīdzinājumam - BMW logotipu ar koka detaļām fonā par komentāra vērtu uzskatījušas 944 personas, bet attēls ar BMW logo un priedēm fonā vispār kopā ievācis tikai 647 komentārus.

Kāds ir tavs viedoklis par BMW bildīti feisbukā?

Uz augšu