Armaņevas ēšanas paradumi, kas liek notievēt un gūt tvirtāku augumu acīm redzami

Influencere Maija Armaņeva saviem sekotājiem Facebook parādīja, kā 40 dienu laikā mainījies viņas ķermenis, kopš viņa sākusi ievērot jaunus ēšanas paradumus. 

Influencere stāsta: lai iegūtu labāku pašsajūtu un tvirtāku augumu, ir jāatsakās no miltu produktiem, piena produktiem un cukura. 

"Manā gadījumā galvenais ir bez aizliegumiem! Pirmajās dienās svarīgi ir samazināt savā ēdienkartē tos produktus, no kuriem vēlams vēlāk atteikties vispār. Sākumā meklēju 'klasiskiem' miltiem visādas alternatīvas, taču tagad pat tās vairs neprasās.

Tagad nedaudz par fizioloģiju. Āda paliek gludāka un tvirtāka (visu šo laiku ne reizi neesmu bijusi sporta zālē!), plakans vēders arī vakaros (!) -

domāju, visas zin to sajūtu, kad pēc vakariņām šķiet esi kādā sestajā grūtniecības mēnesī. Izpaliek arī izsitumi uz sejas ādas, celulīti un vispār - liekā šķidruma uzkrāšanās organismā," pie kadra rakstīja Armaņeva.

Sieviete atklāja, ka uzturā lieto:

  • gaļu (izņemot cūkgaļu),
  • olas,
  • cukini,
  • gurķus,
  • brokoļus,
  • ābolus,
  • banānus,
  • mandeles,
  • avokado,
  • bezlaktozes krējumu un sieru,
  • olīveļļu,
  • ūdeni,
  • kafiju ar rīsu pienu.

Retāk ēstais:  zivis un jūras veltes, tomāti, kartupeļi, batātes, graudaugu maisījums "Supermix", Rankas rupjā rudzu maize, rīsi, kvinoja, kuskuss, turku zirņi, zaļie zirnīši, melnā šokolāde ar stēviju.

FOTO: Privātais arhīvs

"Ļoti reti (max 1-2x mēnesī): pasta, pizza, burrata, deserts (jebkāds), čipsi u.c. junk food, cola. Piezīme - visu, kas ietilpst kategorijā ‘ļoti reti’ es neapēdu visu porciju.

Ja tā ir pizza, tad maksimāli 2 šķēles. Ja deserts, pusi atstāju citiem. Ja cola, tad izdzeru tikai glāzi. Pats galvenais, ka man ar to pilnībā pietiek. Jo es retāk uzturā lietoju šos produktus, jo mazākā daudzumā mans organisms tos pieprasa."

Cenšas atteikties vispār no jebkādiem miltu ēdieniem, piena produktiem un cukuru saturošiem ēdieniem.

Vēlreiz uzsvēršu, ka ļoti svarīgi ir nesagādāt savam organismam stresu, t.i, pakāpeniski ieviest izmaiņas savā ikdienas uzturā.

FOTO: Privātais arhīvs

Uz augšu
Back