Šefpavārs Aleksejevs sevi iepriecina ar Audi RS 6, bet citus ar speciālo RS 6 "turboburgeru" (3)

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Universālis, kā zināms, ir ģimenes automašīna, un kam gan ienāktu prātā, ka tādam nepieciešami 600 zirgspēki. Taču Audi reiz par to iedomājās, un tā mēs tikām pie Audi RS 6. Un šodien mēs brauksim ar ceturtās paaudzes RS 6, kas jau atkal prot vairāk nekā iepriekšējie.

4 litru motors ar divām turbīnām un 600 zirgspēku jaudu. Visā lielajā Volkswagen grupā ir viens vienīgs automobilis, kurā šis motors izpildās trakāk. Tas ir Lamborghini Urus.

Audi RS 6 nav nekāds vieglais, tomēr jauda dara savu. Paātrinājums līdz 100 km/h, pēc ražotāja datiem, aizņem tikai 3,6 sekundes. Rāviens no vietas nav tik ekstrēms, kā varētu gaidīt no tik jaudīgas mašīnas. Taču paturēsim prātā, ka mums ir darīšana ar lielu un diezgan smagu universāli. Pat RS 6 virsbūve radīta pilnīgi no jauna. No parastā A6 palikušas tikai priekšējās durvis, jumts un bagāžnieka vāks.

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Audi RS 6 ir no to mašīnu sērijas, par kurām saka "gribu, varu, patīk". Līdz ar to automobilim jābūt dārgam, un tāds tas arī ir. Standartcena ir 120 000 eiro. Šis auto kopā ar papildaprīkojumu maksā visus 170 000 un pat nedaudz vairāk.

RS 6 kaut kas ir fundamentāli mainījies. Sagaršot šo "kaut ko" mums palīdzēs cilvēks, kas ar Audi RS modeļiem pazīstams ne tikai pēc nostāstiem vien: slavenā Jūrmalas restorāna 36. līnija šefpavārs, televīzijas zvaigzne un auto entuziasts Lauris Aleksejevs.

Foto: Ekrānuzņēmums no video

"Patīk ļoti, jo atšķirības tiešām ir manāmas pret iepriekšējiem modeļiem. Šī ir tā mašīna - ja tu vari, ja tu gribi, ja tev vajag, tad ir trīs vienā!"

Laurim tā iepatikās Audi RS 6, ka viņš nolēma TV Auto ziņu radošo komandu izaicināt ar dubulto RS 6 burgeru.

Kā veicās Laurim ar 600 zirgspēku universāli un kā izskatās superuniversāļa vārdā nosaukts burgers, skaties TV Auto ziņu sižetā.

Audi RS 6 Avant

- unikāls virsbūves dizains

- pilnveidota, civilizēta vadāmība

- samazināts degvielas patēriņš

- ikdienišķa kabīne

- nedaudz čīkst bremzes

- gandrīz superauto cena 

Dzinējs: 3996 ccm, V8 twin-turbo

Jauda: 600 ZS

Paātrinājums: 3,6

Patēriņš: 11,7

CO2: 263 g/km

Cena: no 121 700 eiro

Komentāri (3)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu