Irāna apsūdz ASV mediju tīmekļa vietņu bloķēšanā

ASV prezidents Džo Baidens, Irānas prezidents Hasans Ruhani FOTO: EPA, Shutterstock. Kolāža: TVNET

Irāna otrdien pavēstīja, ka ASV valdība nobloķējusi divu Irānas mediju tīmekļa vietnes, norādot, ka notikušā apstākļi pagaidām nav skaidri.

No ASV varasiestāžu puses šobrīd nav saņemts apliecinājums, ka tās šīs vietnes būtu nobloķējušas.

Irānas oficiālā ziņu aģentūra IRNA apzinājusi nobloķētās tīmekļa vietnes, norādot, ka to darbību apturējusi ASV Tieslietu ministrija.

Nobloķētas Irānas angļu valodā raidošā telekanāla "Press TV" un arābu valodā raidošā telekanāla "Al Alam" vietnes, kā arī Jemenas šiītu nemiernieku telekanāla "Al Masirah" vietne.

Šo mediju vietnēs šobrīd izvietos paziņojums, ka ASV varasiestādes tām uzlikušas arestu.

Vietnēm uzlikts arests "tiesībaizsardzības pasākumu ietvaros", ko veic ASV Rūpniecības un drošības birojs, Eksporta kontroles birojs un Federālais Izmeklēšanas birojs, teikts paziņojumā Irānas ziņu vietnēs.

Prominentā ASV dzimusī "Press TV" žurnāliste Marzie Hašemi ziņu aģentūrai "Associated Press" apliecināja, ka telekanāls ir informēts par vietņu bloķēšanu, norādot, ka tam nav nekādas citas informācijas.

"Mēs vienkārši cenšamies noskaidrot, ko tas nozīmē," viņa sacīja.

Uz augšu
Back