Porsche 911 GT2 RS kļūst par ātrāko sērijveida auto Nordšleifē

Porsche 911 GT2 RS kļūst par ātrāko sērijveida auto Nordšleifē FOTO: Porsche

Tikai pagājušajā nedēļā vēstījām par Cayenne Coupe Turbo, kas Nirburgringas Nordšleifē kļuva par ātrāko SUV automobili. Tagad identisku panākumu guvis cits Porsche automobilis 911 GT2 RS, kļūstot par ātrāko starp visiem jebkādas klases sērijveida ielas automobiļiem. 

Testa pilots Larss Kerns 20,8 kilometrus garo trasi mēroja 6:43,300 minūtēs. Rekords ar 700 ZS spēcīgo auto Nirburgringā tika uzstādīts 14. jūnijā notāra klātbūtnē. Vecās, saīsinātās Nordšleifes distance veikta 6:38,835 minūtēs.

Štutgartes uzņēmuma plāns bija lauzt pašreizējo 6:48,047 minūšu sērijveida automobiļu rekordu. Kernam to izdevās pārspēt par 4,747 sekundēm, izmantojot koplietošanas ceļiem paredzētās “Michelin Pilot Sport Cup 2 R” riepas un braucot ar 185,87 km/h vidējo ātrumu. Trase rekorda uzstādīšanas brīdī bija uzkarsusi līdz +41 grādam.

“911 GT2 RS ar “Manthey Performance” pakotni pielīp trasei kā līme - jūs jūtaties kā sacīkšu automobilī, it sevišķi ātros līkumos. Tas ir aizraujoši, kā šis automobilis spēj izmantot tā 700 ZS, un cik pārsteidzoši labi tas bremzē, vienlaikus ļaujot saglabāt kontroli,” saka Kerns.

Automobiļa “Performance” pakotni izstrādājuši “Porsche” inženieri Vaizahā un “Manthey” Nordšleifes speciālisti Moišpātā.

Porsche 911 GT2 RS kļūst par ātrāko sērijveida auto Nordšleifē FOTO: Porsche

“Manthey Performance” pakotni veido šasija, aerodinamikas un bremžu sistēmas detaļas, kas radītas speciāli “911 GT2 RS”. Tāpat tā ietver “Weissach” pakotnes vieglos magnija lietos diskus. Diksi, kuru izmērs priekšā ir 20 collas un 21 colla aizmugurē, nodrošina 11,4 kg svara ietaupījumu.

Aerodinamikas komponentes ir pirmās, kuras piesaista skatienu, tomēr tās domātas ne tikai smukumam. Papildu atloki uz priekšējā spoilera apvienojumā ar karbona šasijas detaļām un papildu gaisa novirzīšanas elementiem priekšējo riteņu rajonā palielina piespiedējspēku priekšējai asij pie 200 km/h no 49 līdz 70 kilogramiem, bet aizmugurējā asī pie tā paša ātruma - no 93 līdz 200 kilogramiem. To nodrošina jauns aizmugurējais spoilers, modificēts gaisa izkliedētājs un aizmugurējie Aero diski. Automobiļa veiktspēju palielina arī regulējami armotizatori un palielināta ūdens tvertne starpdzesētāju apsmidzināšanai.

Porsche 911 GT2 RS kļūst par ātrāko sērijveida auto Nordšleifē FOTO: Porsche
Uz augšu
Back