Cita forma un saturs - jaunā Porsche Macan apskats

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

No ārpuses uzlabotais Porsche Macan varbūt izskatās tāpat kā pirms gada, bet salonā viss ir citādi.

Sāksim ar to, ka uzlabotajam Macan nav nedz dīzeļa, nedz hibrīda. Tikai tīrs benzīns.

Vairs nav modeļa Macan Turbo, taču atlikušie modeļu varianti pabīdījušies uz augšu.

Topa versijai tagad ir GTS ar 440 ZS. Tas ir tieši tikpat, cik agrāk bija Macan Turbo. Otra sešu cilindru versija Macan S arī aprīkota ar 2,9 litru turbodzinēju, tikai turbīna ir tikai viena. Ar to pietiek, lai dabūtu 380 zirgspēkus, tātad tikpat, cik agrāk bija GTS. 

Raidījuma TV Auto ziņas vadītājs Normunds Avotiņš: "No ārpuses Macan varbūt izskatās tāpat kā pirms gada, bet salonā viss ir citādi. Es jau esmu laimīgs par to, ka stūre ir tāda kā Porsche 911. Viduskonsole ir skārienjutīga kā lielajiem Porsche. Pulkstenis augšā panelī ir standartā."

Normālā režīmā tas ir ātrs vācu auto, kuram klātpienākušie 60 zirgspēki saīsinājuši sprintu līdz 100 km/h līdz 4,3 sekundēm. 

Sportā jau parādās kaut kāds tonītis un mazliet vairāk rakstura. Sport Plus uzreiz pazemina klīrensu, jo GTS ir pneimopiekare, un balss kļūst skarba. Kas ir labi - GTS sporta izpūtējs ir standartā, citiem to var pasūtīt. Lai gan tas nav lēti, to vajag, jo skaņa ir puse lietas, un to vajag baudīt, kamēr ir tāda iespēja.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Normunds Avotiņš: "Pneimopiekari tagad var dabūt visiem Macan, arī divlitrīgajam. Taču GTS tā ir standartā, un es zinu, kāpēc. Macan GTS modeļu galvenā priekšrocība ir tāda, ka tie visu dara ar apbrīnojamu vieglumu."

Vieglākais no visiem gan ir Macan ar četru cilindru turbodzinēju, kas tagad attīsta 265 zirgspēkus 245 vietā, un arī kļuvis mazliet ātrāks. Sešcilindru modeļiem raksturīgās drāmas tajā nav, toties ir relatīvi pieejamāka cena.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Normunds Avotiņš: "Automobilis ir tikpat izveicīgs kā bijis, visās jaudas versijās jaudīgāks. Laikam ieteicamākās ir galējās versijas. Ja runa ir par Macan parasto, pietiek ar 2 litru motoru. Tas ir jaudīgāks un smukāk griežas. Ja gribas uz visu banku iet, jāskatās uz GTS. Macan S arī ir 6 cilindri bet tas paliek vairāk pa vidu. Ja cilvēks ir gatavs tādu naudu izdot par Macan, nevis Cayenne, tad ir jāiet līdz galam - uz maksimumu."

Maksimums šajā gadījumā ir relatīvs jēdziens. Vēl jau var izvēlēties īpašu krāsu, trīs no tām ir pilnīgi jaunas, ieskaitot testa mašīnas pitona zaļo. Tā kā ar Macan biežāk nekā ar citiem Porsche brauc dāmas, krāsa ir svarīga.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām

Porsche Macan pilnveidošana veikta pēc ļoti vienkārša principa - mazāk ir vairāk. Mazāk motoru, bet vairāk jaudas. Īsāks ātrumkloķis, bet modernāka vadība. Un tā tālāk.

Verdikts

Mēs zinām, ka Macan ir tikpat labs kā iepriekš, neko citu jau negaidījām. Patiesībā tas ir labāks, jo tagad droši var ņemt arī divlitru versiju un neskumt, ka nevaram atļauties V6. Neviens no ārpuses nemanīs.

Foto: Ekrānuzņēmums no TV Auto ziņām
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu