Skatītākais televīzijas kanāls februārī - LTV1

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Shutterstock

Skatītākais televīzijas kanāls Latvijā šogad februārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 12%, informēja pētījumu kompānijas "Kantar" pārstāvji.

Otro vietu ieņēma kanāls TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%, savukārt trešais skatītākais TV februārī kanāls bija LTV7, kura skatīšanās laika daļa bija 6,2%. Sekoja kanāls "PBK Igaunija", kas šobrīd Latvijas sarakstu kanālā vairs nav pieejams, ar 5,2% skatīšanās laika daļu.

Kanāls "TV3 Life" februārī sasniedza 3% skatīšanās daļu, TV3+ - 2,8% skatīšanās daļu, "PBK Lietuva", kas arī vairs nav pieejams Latvijas kanālu sarakstā, februārī sasniedza 2,3% skatīšanās daļu, bet TV6 skatīšanās laika daļa bija 1,8%.

Tāpat viena procenta skatīšanās daļu februārī pārsniedza kanāli STV, TVCI (bija pieejams līdz 24.februārim), 360TV, 8TV, "MirTV" (bija pieejams līdz 26.februārim) un "Pjatnica International".

Februārī skatītāko TV programmu topa pirmajā vietā ierindojās "TV3 ziņas", kuras vēroja vidēji 9,3% jeb 170 900 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Programmu topa otrajā vietā ierindojās "de facto" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9,2% jeb 168 200 Latvijas iedzīvotāju. Savukārt trešā skatītākā TV programma februārī bija "Panorāma (Svētdienā)" kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 9,1% jeb 166 400 skatītāju.

Seko programma "TV3 Laika ziņas", kuru vidēji vēroja 9% jeb 163 800 skatītāju, "TV3 Sporta ziņas", kuru vidēji vēroja 8,8% jeb 161 600 skatītāju, TV3 pārraide "Ukraina kara draudu ēnā", kuru vidēji vēroja 8,6% jeb 157 100 skatītāju, savukārt "Supernova 2022" finālu kanālā LTV1 vidēji vēroja 8,5% jeb 154 900 skatītāju.

"Kantar" norāda, ka viens TV skatītājs pie TV ekrāna 2022.gada februārī pavadīja tikpat cik janvārī - vidēji četras stundas un 51 minūti dienā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu