Interese par pārtikas iegādi internetā nav mazinājusies

Vita Daukste-Goba
, TVNET Ziņas | KLIK redaktore
CopyLinkedIn Draugiem X
Piegāde mājās. Ilustratīvs attēls
Piegāde mājās. Ilustratīvs attēls Foto: Shutterstock

Covid-19 pandēmijas ietekmē iedzīvotāji arvien biežāk pārtiku iegādājās internetā; arī tagad, kad saslimstība ar Covid-19 ir mazinājusies, iepirkšanās internetā joprojām saglabā savu popularitāti, portālam TVNET pastāstīja "Rimi Latvia" un "Barbora" pārstāvji.

Kā portālam TVNET norādīja "Rimi Latvia" e-komercijas formāta vadītāja Anita Mālniece, cilvēki novērtē piedāvātās ērtības, kvalitāti un priekšrocības, pasūtot pārtiku internetā. Piemēram, produkti tiek nogādāti līdz namdurvīm – tie nav jānes, turklāt pasūtījumu var mainīt un papildināt, pieejams arī abonements. Mālniece informēja, ka "Rimi Latvia" statistika liecinot, ka vairāk nekā 80% klientu, kas reiz ir izmēģinājuši e-veikalu, labprāt atgriežas. Pārtikas produktu pasūtīšana internetā joprojām ir cieņā.

"Protams, pandēmijas laikā pieprasījumu pēc produktu piegādēm uz mājām nereti nosaka ierobežojumi, cilvēki e-veikala piegādes aktīvi izmantoja, piemēram, pērnā gada ziemā, kad pandēmijas situācija bija sliktāka un cilvēki pārsvarā strādāja un mācījās no mājām, bet

vasarā, kad ierobežojumu ir mazāk, iepirkšanās internetā arī tradicionāli nedaudz samazinās," tā "Rimi Latvia" e-komercijas formāta vadītāja.

Arī “Barbora” pārstāvis Jēkabs Tutiņš uzsvēra, ka interneta lielveikala Barbora.lv ērtības pircējiem joprojām ir aktuālas. 

"Klientiem ir svarīgi saņemt preces tajā pašā dienā, kad pasūtījums ir veikts, kā arī piegāde uz mājām kļūst arvien aktuālāka arī ārpus Rīgas," tā Tutiņš. Viņš norādīja, ka klientiem rūp gan pakalpojuma kvalitāte, ātrums, gan iespēja ietaupīt – cilvēki seko līdzi aktuālajiem preču piedāvājumiem un salīdzina cenas, izvērtē un apdomīgi veic savu pirkumu.

"Pandēmijas periods klientus ir izglītojis. Šobrīd pircēji daudz vairāk izprot piedāvātos pakalpojumus un iespējas, tā, piemēram, klientam vairāk nav šaubu par pirkuma norēķina drošību vai atgriešanas nosacījumiem," norādīja “Barbora” pārstāvis.

"E-iepirkšanās cilvēkiem joprojām ir aktuāla, to secinām pēc esošā pieprasījuma. Protams, ir jāņem vērā, ka e-komercijā arī ir novērojamas sezonālas pieprasījuma izmaiņas, kas īpaši novērojamas vasaras periodā, kad iedzīvotāji dodas uz laukiem vai ceļojumos, līdz ar ko pieprasījums mēdz būt zemāks, nekā tas ir citās sezonās."

Internetveikali attīstās un paplašinās

Vaicāti par jaunumiem, kā arī to, vai internetveikali plāno paplašināt savu darbību Latvijā vēl vairāk, uzņēmuma pārstāvji atklāja, ka jau šogad uzņēmumi ieviesuši dažādus jaunumus. 

Piemēram, Arī “Barbora” pārstāvis informēja, ka šogad ieviesta jauna norēķinu iespēja - pasūtījumi var apmaksāt klātienē – pie namdurvīm. "Barbora.lv interneta lielveikals ir pirmais pārtikas e-veikals, kas piedāvā šādu norēķinu veidu," apgalvoja Tutiņš. Tāpat viņš informēja, ka četru gadu laikā uzņēmums ir paplašinājis piegādes teritoriju ārpus Rīgas, bet, sākot ar šī gada 6. aprīli, pārtikas piegāde sākta arī Liepājas pilsētas teritorijā. "Izskatām atvērt jaunus piegādes reģionus arī turpmāk," tā Tutiņš.

Savukārt "Rimi Latvia" e-komercijas formāta vadītāja uzsvēra, ka uzņēmums turpina aktīvi strādāt pie "Rimi" e-veikala un "Rimi Drive" attīstības. "Jau šobrīd mums ir plašākais ģeogrāfiskais pārklājums Latvijā, kurā mēs pasūtījumu varam piegādāt vienas dienas laikā," apgalvoja Mālniece. Viņa atklāja, ka no maija paplašināta e-veikala piegāžu teritorija - tagad internetveikala pirkumus piegādā arī Siguldā, Vangažos un Nīcā. Tāpat piegāžu teritorijas paplašinātas Jelgavas apkārtnē un Ogres novadā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu