Reklāmas aģentūra "NORD DDB" maina nosaukumu

TVNET
Reklāmas aģentūra "NORD DDB" maina nosaukumu
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
“MAGIC” vadītājs Andris Rubīns
“MAGIC” vadītājs Andris Rubīns Foto: Publicitātes foto

Latvijas lielākā reklāmas aģentūra “NORD DDB”, kas dibināta 1995. gadā, mainījusi nosaukumu uz “MAGIC”, portālu TVNET piektdien, 29. jūlijā, informēja “MAGIC” vadītājs Andris Rubīns.

Kā informēja reklāmas aģentūras pārstāvji, izvēršot vairākus stratēģiskos attīstības virzienus, izveidota arī integrētās komunikācijas partneraģentūru grupa “B40”. Tajā bez radošās aģentūras “MAGIC” iekļauta arī dizaina studija “KID”, zīmola konsultāciju aģentūra “WIT”, satura studija “PLAY” un digitālo risinājumu aģentūra “Element”.

“Vairākus gadus aktīvi iesaistoties Ziemeļeiropas aģentūru tīklā “NORD”, no skandināvu partneriem esam ieguvuši ļoti vērtīgu pieredzi. Ir ieviestas vairākas jaunas metodes un adaptēti progresīvi rīki, kas devuši gan mums, gan nozarei kopumā jaunu enerģiju. Tomēr pēc trīs gadu sadarbības esam pārliecinājušies, ka Skandināvijas un Baltijas tirgi mārketinga un reklāmas nozarē katrs dzīvo savā ekosistēmā, un kopīgu projektu iespējas ir ierobežotas. Tādēļ pēc dažādu sadarbības modeļu izvērtēšanas pieņemts lēmums veidot pašiem savu zīmolu – “MAGIC” – un attīstīt integrētu partneru aģentūru grupu “B40” ar mērķi nostiprināt savas līdera pozīcijas Baltijas tirgū un turpināt izvērst aktivitātes arī eksporta tirgos. Laikā, kad īpaši bieži tiek runāts par neatkarības vērtību, šis solis Latvijas partneru komandai nākotnē ļaus brīvi attīstīt savu uzņēmumu reģionāli, nesot Latvijas vārdu pasaulē. Līdzi ņemam mūsu ambīcijas un pārliecību, ka radošums ir spēcīgākais ierocis biznesa izaugsmei,” stāsta Andris Rubīns, “MAGIC” vadītājs.

Radošā aģentūra “MAGIC” ar sākotnējo nosaukumu “Brand Sellers DDB” tika dibināta pirms 27 gadiem kā pirmā aģentūra Latvijā, ko izveidojis starptautisks reklāmas aģentūru tīkls.

Tās līdzdibinātājs un vadītājs bija Edgars Skulte, kurš savulaik licis pamatus arī virknei citu šobrīd vadošo Latvijas komunikācijas aģentūru. 2006. gadā aģentūras vadības grožus pārņēma tās līdzšinējais vadītājs Andris Rubīns, kura vadībā “MAGIC” kļuvusi par lielāko radošo aģentūru Latvijā. “MAGIC” komandu šodien veido 45 cilvēki, bet integrēto partneraģentūru grupā “B40” kopumā strādā 80 cilvēki. “MAGIC” kopš 2004. gada veic apjomīgo zīmolu pētījumu “Brand Capital”, kā arī veido “Baltijas zīmolu topu”, kas uzskatāms par vienu no nozīmīgākajiem zīmola rezultātu mērījumiem Baltijā.

Stāstot par nosaukuma tapšanas procesu, radošās aģentūras “MAGIC” Stratēģiskā direktore Anna Celmiņa atklāj, ka “aģentūras jaunais nosaukums nav nejaušs. Uzmanības deficīta un vispārējā trokšņa laikmetā zīmoliem ir svarīgi atrast savu maģisko elementu un unikālo balss toni. Tāpat mēs ticam, ka katrā cilvēkā, produktā un organizācijā ir atrodams kas unikāls un maģisks, lai būtu interesants kādam citam. Turklāt DDB uzņēmuma e-pasts visus šos gadus bija magic@ddb.lv. Tātad faktiski ceļam priekšplānā to, kas ar mums jau ilgstoši bijis kopā priekos un bēdās.”

Uzņēmuma pārstāvji norādīja, ka “MAGIC” saņēmusi vairākus simtus lokāla un starptautiska mēroga prestižus nozares apbalvojumus, tostarp atnesot Latvijai pirmo Zeltu Eiropas mārketinga efektivitātes festivālā “EuroEFFIE”. Tāpat “MAGIC” ir pirmā un joprojām vienīgā Latvijas aģentūra, kas vairākkārt (2018. un 2019. gadā) atzīta par Baltijas gada aģentūru “BestMarketing” veidotajā aģentūru reitingā. 2019. gadā “MAGIC” saņēma Latvijas prezidenta un LDDK apbalvojumu kā Labākais darba devējs profesionālo pakalpojumu nozarē. “MAGIC” jau ilgstoši ir lielākais nodokļu maksātājs nozarē. 2019. gadā “MAGIC” veidotā īsfilmu sērija „Rīga rīdzinieka acīm” jeb „Insider’s guide to Riga” ieguva prestižo pasaules labākās tūrisma filmas apbalvojumu „Grand Prix CIFFT 2019”.

Tēmas
Aktuālais šodien
Jaunākās ziņas
Svarīgākais
Uz augšu