"Rimi": pieprasījums pēc vegāniskajiem produktiem nepārtraukti pieaug (9)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Veikals "Rimi" tirdzniecības centrā "Origo"
Veikals "Rimi" tirdzniecības centrā "Origo" Foto: Paula Čurkste / LETA

Mazumtirgotāja "Rimi Latvia" veikalos pieprasījums pēc piena alternatīvām trīs gadu laikā audzis par 47%, informē "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītājs Juris Šleiers.

Viņš atzīmē, ka no piena alternatīvām populārākais ir mandeļu dzēriens, kuru pircēji iegādājas 26% gadījumu no visiem iegādātajiem augu "piena" dzērieniem. Tāpat populārs ir auzu dzēriens un sojas dzēriens.

Vienlaikus, salīdzinot ar 2019.gadu, "Rimi" sortimentā augu izcelsmes dzērienu skaits palielinājies 2,1 reizi. Piedāvājums veidots, ņemot vērā pircēju vēlmes un atsauksmes, un starp tiem ir mandeļu, auzu, rīsu, sojas, kokosriekstu, Indijas riekstu, zirņu, kvinojas, Brazīlijas riekstu un rudzu dzērieni.

Tāpat pēc "Rimi" pārstāvju vēstītā, interese par vegāniskiem un veģetāriem produktiem pastāvīgi pieaug gan liela, gan mazāka formāta veikalos.

Šleiers pauž, ka "Rimi" plāno turpināt darbu pie augu izcelsmes produktu sortimenta paplašināšanas.

Jau ziņots, ka "Rimi Latvia" 2021.gadā strādāja ar 1,015 miljardu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,3% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieaugusi par 20,8% un bija 36,745 miljoni eiro.

Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Komentāri (9)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu