Nissan nosprauž mērķi: nulle izmešu, nulle bojāgājušo

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

2017. gada Patērētāju elektronikas izstādes (Consumer Electronics Show — CES) atklāšanas runā Nissan valdes priekšsēdētājs un izpilddirektors – Karloss Gosns (Carlos Ghosn) paziņoja par vairākām tehnoloģijām un partnerībām, kas ļaus izstrādāt mobilitātes risinājumus, tiecoties uz nākotnes mērķi – nulle izmešu un nulle bojāgājušo uz ceļiem.

Paziņojumi ietver inovācijas, kas izstrādātas no NASA tehnoloģijām autonomās braukšanas nemanāmai integrācijai, paziņojumus par jauno Nissan LEAF, kā arī Nissan pirmajiem automobiļu bez autovadītājiem testiem.

«Nissan nerada tehnoloģijas tikai tehnoloģiju pēc. Turklāt modernākās tehnoloģijas ir paredzētas ne tikai augstākās klases automobiļu modeļiem,» savā atklāšanas runā teica Gosns. «Mēs jau no paša sākuma strādājam, lai ieviestu pareizās tehnoloģijas visā mūsu automobiļu modeļu klāstā un tās varētu izmantot pēc iespējas lielāks skaits cilvēku. Tam nepieciešamas ne vien inovācijas, bet arī izdoma, un tieši to mēs nodrošinām ar Nissan Inteliģento mobilitāti.»

Nissan vadošie darbinieki klātienē demonstrēja šīs tehnoloģijas, un Gosns sniedza piecus galvenos paziņojumus.

  • Gosns paziņoja par unikālas tehnoloģijas izstrādi, kas ir paredzēta, lai

    paātrinātu automobiļu ar autonomās vadības tehnoloģijām nonākšanu uz koplietošanas ceļiem.

    Šī tehnoloģija tiek dēvēta par «Nemanāmo autonomo mobilitāti» (Seamless Autonomous Mobility) jeb SAM. SAM tehnoloģija ir izstrādāta, balstoties uz NASA tehnoloģijām — automobiļa mākslīgais intelekts ar cilvēka līdzdalību ļauj automobiļiem ar autonomās vadības tehnoloģijām pieņemt lēmumus neparedzamās situācijās un vienlaikus papildināt automobiļa mākslīgā intelekta zināšanu bāzi. Šī tehnoloģija ļaus

    miljoniem automobiļu bez autovadītājiem braukt pa ceļiem līdzās automobiļiem ar autovadītājiem.

    Tā ir daļa no Nissan Inteliģentās integrācijas.

  • Gosns paziņoja, ka šogad Japānā Nissan pirmo reizi vēsturē sāks testus, kuru mērķis ir automobiļu bez autovadītājiem tehnoloģiju attīstīšana komerciālām vajadzībām, tādējādi sperot nākamo soli Nissan autonomās vadības tehnoloģiju stratēģijas attīstības virzienā. Nissan, sadarbojoties ar Japānas vadošo interneta uzņēmumu «DeNA», sākotnēji koncentrēsies uz testiem, kas būs paredzēti automobiļu bez autovadītājiem tehnoloģiju pilnveidošanai, valsts stratēģiski īpašās zonās Japānā. Nākotnē testi tiks izvērsti, līdz 2020. gadam ietverot arī mobilitātes pakalpojumu tehnoloģijas komerciālu lietojumu Tokijas metropolē.
  • Papildus Nissan autonomās braukšanas stratēģijas attīstīšanai Gosns paziņoja arī par plāniem koncentrēties uz Nissan vadošo lomu elektrisko automobiļu segmentā, ko apliecina kopš 2010. gada visā pasaulē pārdoti vairāk nekā 250 000 Nissan LEAF. Gosns informēja, ka drīzumā tiks laists klajā jaunais Nissan LEAF. Nākamais pasaulē populārākā elektroauto

    modelis būs aprīkots ar ProPILOT tehnoloģiju — Nissan autonomo vadības tehnoloģiju braukšanai pa ātrgaitas ceļiem ar vienu braukšanas joslu.

  • Automobiļu ar savienojamības tehnoloģijām jomā, kurās ir apvienotas Nissan Inteliģentās braukšanas tehnoloģijas un Nissan Inteliģentās integrācijas tehnoloģijas, Gosns paziņoja par Renault-Nissan alianses turpmāku sadarbību ar Microsoft, izstrādājot nākamās paaudzes automobiļu savienojamības tehnoloģijas. Alianses automobiļu savienojamības un mobilitātes pakalpojumu nodaļas vecākais viceprezidents – Odži Redzičs (Ogi Redzic) demonstrēja, kā

    Microsoft personīgā asistenta tehnoloģija «Cortana» var padarīt braukšanu produktīvāku un vienkāršāku.

    «Cortana» ir viena no tehnoloģijām, kuru alianse un Microsoft izstrādā kopīgiem spēkiem.

  • Lai atbalstītu politisko vidi un plānošanu, kas nepieciešama šo tehnoloģiju integrēšanai pasaules pilsētās, Gosns paziņoja par jaunu partnerību ar organizāciju «100 Resilient Cities» (100RC), kuras pirmsākumi ir meklējami The Rockefeller Foundation — tā ir starptautiska bezpeļņas organizācija, kuras darbības mērķis ir palīdzēt pilsētām fizisko, sociālo un ekonomisko problēmu risināšanā. Kopīgiem spēkiem Nissan un 100RC palīdzēs pilsētām izstrādāt fundamentālos risinājumus autonomās vadības, elektrisko automobiļu un jauno mobilitātes pakalpojumu ieviešanai. Nissan ir pirmais organizācijas 100RC automobiļu nozares partneris.

«Aicinām mums pievienoties arī citus — sākot no tehnoloģiju partneriem, e-komercijas uzņēmumiem, kopā braukšanas pakalpojumu sniedzējiem un sociālajiem uzņēmējiem, kas varētu mums palīdzēt jaunu automobiļu testēšanas un izstrādes procesā, lai ikvienam nodrošinātu pieeju jaunākajām tehnoloģijām un pakalpojumiem, kas ļautu uzlabot ikviena dzīvi,» aicināja Gosns.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu