Fiat plāno ieviest mazcenas zīmolu (22)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/LETA

Fiat vadība ir iecerējusi rīkoties līdzīgi kā Renault un Nissan un pamata zīmolam pievienot jaunu, lētāku automobiļu zīmolu.

Renault jau vairākus gadus sadzīvo ar mazcenas automobiļu zīmolu Dacia, bet Nissan plāno tuvākajā laikā atdzīvināt Datsun brendu, kas būtībā būtu apmēram tas pats. Tagad arī itāļu autobūves giganta vadītājs Serdžo Markione ir izteicies, ka labprāt redzētu sevis vadītajā grupā vienkāršākus un pieejamākus auto par Fiat, vēsta Automotive News Europe.

«Mēs tagad domājam, vai Fiat pasaulē ir vieta tādam zemo cenu zīmolam, kāds ir Dacia,» sacījis Markione, norādot, ka tuvāko gadu plānos ir Fiat zīmola pacelšana mazliet augstāk.

Automotive News Europe norāda, ka Fiat rūpnīcās ir lielas ražošanas jaudu rezerves, taču maz ticams, ka gadījumā, ja tiktu pieņemts lēmums par lētāku auto izlaišanu, tie tiktu ražoti Eiropā. Fiat rēķinveži katrā ziņā šobrīd skaitļo, kurās uzņēmumam piederošās ārvalstu rūpnīcās ir pietiekami daudz brīvo jaudu, lai ar peļņu atmaksātos izlaist 7450 eiro vērtu auto.

Iespēju izlaist zemo cenu automobiļus Fiat vērtē jau vismaz piecus gadus, taču kompānijas vadība līdz galīgajam lēmumam par izstrādes sākšanu nav tikusi, jo bažījas par peļņas gūšanas iespējām.

Ja Fiat lems par labu salīdzinoši lētāku un pieejamāku auto izlaišanai, tie varētu tirgū tikt piedāvāti ar Innocenti vārdu - tas ir zīmols, ko Fiat iegādājās 1990.gadā. Innocenti nav plaši pazīstams vārds, tomēr automašīnas ar šādu nosaukumu tik tiešām tika izlaistas, tostarp Bertone dizainētais 1974.gada Innocenti Mini, kura ražošanā izmantoja britu Morris Mini agregātus. Citas opcijas, kā Fiat varētu dēvēt lēto mašīnu zīmolu, varētu būt burtu un ciparu kombinācijas, kas apzīmē pašus pamatus vai pirmsākumus, piemēram, ABC, 123 vai tamlīdzīgi.

Fiat vadības birojos lēto auto tēma kļuvusi aktuāla, jo notikumi globālajā tirgū to neļauj ignorēt, proti, mazbudžeta automobiļi ir ārkārtīgi pieprasīti ne tikai Indijā un Ķīnā, bet arī ekonomiskās krīzes skartajās Eiropas valstīs. Piedevām būtiski, ka uz šīm tirgus tendencēm jau ir reaģējis Nissan, kurš Krievijā, Indijā un Indonēzijā no 2014.gada sāks piedāvāt Datsun zīmola mašīnas, savukārt Volkswagen koncerna vadītājs Martins Vinterkorns sola, ka vēl šogad pieņems lēmumu par 5000 - 10 000 eiro vērtu auto, ko ražot Ķīnā un piedāvāt jaunattīstības tirgiem.

Komentāri (22)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu