Priekšpiedziņas revolūcija BMW izpildījumā (8)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

Bavārijas auto ražotājs tuvākajos gados izvērsīs priekšpiedziņas modeļu piedāvājumu. Kā liecina britu elektroniskā izdevuma AutoExpress informācija, no šā brīža līdz 2017.gadam pārdošanā nonāks seši šādi BMW modeļi.

Jauno modeļu konstruēšanā BMW izmantos tehnoloģisko platformu UKL1, kas debitē līdz ar jaunās paaudzes MINI.

Kopumā BMW grupa gatavo astoņas dažādas jaunās paaudzes MINI modifikācijas. Bez tām uz UKL1 platformas taps arī seši BMW. Visiem šiem auto būs priekšpiedziņa un tie tiks komplektēti ar trīs cilindru turbo dzinējiem.

Pirmais uz UKL1 tehnoloģiskā platformas konstruētais BMW faktiski jau ir pārdošanā. Tas ir kompaktais 2.sērijas Active Tourer MPV (multi purpose vehicle) automobilis ar piecām sēdvietām. Tuvākā gada laikā šim auto piebiedrosies arī Active Tourer ar septiņām sēdvietām, bet tas nebūs viss, raksta AutoExpress.

BMW 2.sērijas Active Tourer
BMW 2.sērijas Active Tourer Foto: BMW

Kā nākamais priekšpiedziņas modeļu klāsta papildinājums gaidāms jauns X1, kā arī mazliet sportiskāk noskaņota šā krosovera versija X2, ko BMW varētu piedāvāt arī ar xDrive pilnpiedziņu.

Nākamos divus gadus BMW izmantos, lai radītu mazizmēra rodsteru Z2, kā arī 1.sērijas hečbeka jauno paaudzi, kam pārdošanā vajadzētu nonākt 2017.gadā. Lai 1.sērijas hečbeks konceptuāli nepārklātos ar MINI, to esot ieplānots veidot lielāku un ar ievērojami garāku riteņu bāzi.

Ticams un BMW arī atzīst, ka zīmola pielūdzējiem pāreja no klasiskās uz priekšpiedziņu nav tīkami jaunumi. Tai pašā laikā Bavārijas uzņēmums sola, ka vairums autobraucēju izmaiņas gaitas īpašībās nejutīšot.

Komentāri (8)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu