Mercedes-Benz izstrādā premium pikapu

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mercedes-Benz

Līdz šā gadu desmita beigām Mercedes-Benz savu modeļu klāstu papildinās ar pikapu. Kā norāda ražotājs, tas būs pirmais šāda veida automobilis premium segmentā un pauž pārliecību, ka pieprasījums pēc pikapa būs. Galvenie iemesli - pikapiem raksturīga augsta funkcionalitāte, praktiskums, kravnesība parasti svārstās ap tonnu, un tie kā «suga» ir populāri ne vienā vien pasaules valstī.

«Mercedes-Benz pikaps būs lielisks pienesums mūsu globālās izaugsmes mērķu sasniegšanai,» saka Daimler AG valdes priekšsēdētājs un Mercedes-Benz Cars vadītājs Dīters Cetše un piebilst, ka pikaps pilnībā iemiesos zīmola identitāti un līdzināsies pārējiem markas automobiļiem drošības, komforta, vērtības un piedziņas īpašību ziņā.

Vidējās klases pikapu segmentā patlaban norisinās globāla mēroga pārmaiņas. Aizvien vairāk pikapu tiek lietoti kā ikdienas auto privātām vajadzībām un aizvien vairāk pircēju kā uzņēmumu, tā arī privātpersonu vidū vēlas, lai ražotāji viņiem piedāvātu praktiskos pikapus ar vieglajiem auto raksturīgām aprīkojuma un gaitas specifikācijām.

Mercedes-Benz ir pirmais premium segmenta pārstāvis, kas izstrādā savu pikapu. Līdzīgs piemērs atrodams arī apmēram 20 gadu senā pagātnē, kad Mercedes-Benz izstrādāja pasaulē pirmo premium segmenta SUV, proti, M klasi.

Mercedes-Benz pikaps sākotnēji tiks virzīts pārdošanai Latīņamerikas, Dienvidāfrikas, Austrālijas un Eiropas tirgos, kur vērojama izaugsme šajā segmentā, ko šobrīd pārstāv tādi auto kā Toyota Hilux, Nissan Navara, Volkswagen Amarok, Ford Ranger u.c.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu