BMW cer panākt Mercedes, izlaižot 7. sērijas kupeju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW

Tieši gads būs pagājis, kopš BMW prezentēja jaunāko 7.sērijas versiju - lielu, plašu sedanu, kurš ar tālvadību pats prot iebraukt garāžā. Tā kā sedans ir ļoti nozīmīgs kompānijai, taču netiek pirkts tik labi kā tiešie konkurenti, BMW esot iecerējuši piedāvājumu flagmaņu segmentā dubultot un sākt izlaist arī 7. sērijas kupeju.

Sportiska 7.sērija ar divām durvīm jau kādu laiku esot izstrādes procesā, un gatavam šādam auto vajadzētu būt 2019.gadā. Pie tam kupeja nav vienīgā 7.sērijas modifikācija, kādu apsver BMW, lai palielinātu sava flagmaņa noietu. Šādu informāciju sniedzis kāds cilvēks, kuram BMW plāni ir labi zināmi, taču, tā kā tie vēl nav publiski, viņš vēlējies palikt anonīms, raksta Automotive News Europe.

Flagmaņa versiju klāsta paplašināšanas stratēģiju, lai stiprinātu S klases pozīciju, izmantoja arī Mercedes-Benz. Pie tam sekmīgi, jo S klase ir savā segmentā pirktāks auto nekā Audi A8 un BMW 7. sērija. Vēl pirms četriem gadiem BMW un Mercedes-Benz flagmaņi bija konkurenti, tomēr tagad bavārieša pārdošanas apjomi ir samazinājušies par 40% un tikai apsteidz elektriskā Tesla Model S noietu. Nākamais gads BMW būs vēl grūtāks, jo Audi plāno izlaist sava A8 pašbraucošo versiju.

7.sērijas panākumi BMW grupai ir nozīmīgi gan no imidža, gan pamatdarbības viedokļa.Kompānija desmit gadus bija valdījusi premium segmentā ar modeļiem faktiski visās tirgus nišās, sākot no divvietīgiem rodsteriem, un beidzot ar SUV; taču BMW šogad varētu zaudēt vadošā premium ražotāja godu. Galvenais iemesls - ar atjauninātu flagmaņa izskatu un lērumu jaunu SUV un kupejveidīgu SUV, Mercedes-Benz pārdošanas apjoms, jūliju ieskaitot, par vairāk nekā 30 000 vienību pārspēj BMW, norāda Automotive News Europe.

Kompānijas dārgākā modeļa panākumi parasti atspoguļo visu kompāniju kopumā. Tas tādēļ, ka top modeļi ir ienesīgāki nekā «lētā gala» auto, un tie bieži vien ir arī poligons, kurā izkristalizējas tie papildaprīkojuma elementi, kas eventuāli rod ceļu arī līdz lētākām mašīnām.

Jaunajai septītajai sērijai pietrūkst odziņas, kāda ir S klasei vai gaidāmajam A8 ar autopilotu. Tāda ekstra kā iespēja ar pieciem dažādiem roku žestiem regulēt radio skaļumu un slēgāt programmas, patērētājos nav izraisījusi tādu «uhh» kā, piemēram, iespēja Tesla Model S ļaut braukt pašam.

Tāpat kompānijas iekšienē neesot arī vienprātības par dizainu - tas šķietot garlaicīgs, atklājusi kāda ar BMW plāniem saistīta persona. Tieši šā iemesla dēļ BMW ir ķērušies pie darba, lai ķertu rokā konkurentus, jo īpaši Mercedes-Benz, kā S klase pieejama sešās dažādās versijās, tai skaitā kā kabriolets un kā ekskluzīvs Mercedes-Maybach modelis.

Par jaunu 7.sērijas dārgāko versiju cenu kategorijai virs 150 tūkstošiem eiro Automotive News Europe iepriekš jau izteicies izstrādes vadītājs Klauss Frēlihs. Bet, kamēr top šāds Mercedes-Maybach sāncensis, pārdošanas apjomus palīdzēs uzturēt divas citas alternatīvas - plug-in hibrīds un pirmais 7. sērijas lieljaudas modelis.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu