Audi parādījis dizaina nākotni

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Lai gan jau iepriekš nebija noslēpums, ka Ingolštates auto būves uzņēmums uz Losandželosu vedīs jaunu konceptauto, par to nekas sīkāk nebija zināms. Tikai un vienīgi kompānijas stāsti, ka konceptauto demonstrēs Audi jauno dizaina virzienu.

Tagad Losandželosas auto šovs ir atklāts un noslēpumainības plīvurs ir kritis. Šova apmeklētāju un pasaules mediju uzmanībai Audi stendā tiek piedāvāts konceptauto prologue, kas būtībā kā prologs demonstrē jauno četru gredzenu zīmola dizaina valodu.

Kā redzams oficiālajos fotoattēlos, Audi prologue ir citādāks. Nevar gan teikt, ka galvenais dizainers Marks Lihte ir veicis revolūciju, taču evolūcija noteikti ir notikusi. Patiesībā citādāk nedrīkst, jo kurš gan pirks Audi ar revolucionāri citādāku dizainu, piemēram, apaļiem priekšējiem lukturiem.

Tā vietā Lihtes vadītā dizaineru komanda ir panākusi līdzšinējā dizaina attīstību, caur kuru konceptauto piederība zīmolam ir acīmredzama un jautājumus neraisa. Prologue ir konceptauto, un konceptauto piestāv būt drosmīgiem. Taču jaunākais Audi šova modelis ir viens no tiem gadījumiem, kad dizaineri nav pārāk dziļi ieslīdējuši savu fantāziju pasaulē un ar samērīgi sportisko, agresīvo, eleganto un TVNET skatījumā arī diezgan gaumīgo tēlu analogs auto droši varētu tikt laists sērijveida ražošanā.

Izmēru ziņā konceptauto prologue atpaliek no sērijveida A8. Konceptauto ir 5,1 metru garš, 1,95 metrus plats un 1,39 metrus augsts, bet tā riteņu bāze ir 2,94 metri. Tādējādi, salīdzinot ar A8, «prologs», kuru uzskatīja par jauna modeļa A9 priekšvēstnesi, ir 35 mm īsāks, par 70 mm zemāks un ar 52 mm īsāku riteņu bāzi. Platumā abi auto gan neatšķiras.

Prologue kalpo ne tikai jaunā dizaina atrādīšanai; tajā sastopami arī daži jauni tehniski risinājumi. Piemēram, jauna adaptīvā pneimopiekare, un modificēts 4 litru TFSI V8 turbo motors. Tas attīsta 605 ZS jaudu un 700 Nm griezes momentu, ko overboost režīmā uz 15 sekundēm var palielināt vēl par 50 Nm. Lai vai kā, ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņas sistēmu apgādātais milzenis (tas piedevām sver 1980 kg) dinamikas ziņā neatpaliek no ātrākajiem Audi automobiļiem, jo spēj 100 km/h sasniegt nieka 3,7 sekundēs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu