Reibumā guļoša LDz darbinieka dēļ pie pārbrauktuves izveidojas sastrēgums

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Reibumā guļoša «Latvijas Dzelzceļa» darbinieka dēļ pie pārbrauktuves Rīgā svētdien bija izveidojies sastrēgums. Pārbrauktuve gan nebija slēgta tāpēc, ka tuvojas vilciens; tas noticis tāpēc, ka darbinieks bija piedzēries un aizmidzis uz grīdas.

Papildināts, sākot ar 3. rindkopu

Kāds vadītājs, kuru pārsteidzis, ka pārbrauktuve slēgta aptuveni 17 minūtes, devies noskaidrot situāciju. Iemesls bijis vienkāršs – darbinieks 10. jūnijā ap pulksten 18 pie Krustabaznīcas ielas dzelzceļa pārbrauktuves savā būdiņā bija aizmidzis.

Telpā valdījis alkohola smārds.

LDz galvenais tehniskais inspektors Dainis Zvaners apstiprināja, ka LDz atbrīvojis no darba dzelzceļa pārbrauktuves dežurantu, kurš svētdien darba vietā bija aizmidzis, atrodoties alkohola reibumā, tādējādi nespējot pildīt savu pienākumu - atvērt dzelzceļa pārbrauktuvi satiksmei.

Pēc viņa teiktā, šī bija nepieļaujama rīcība.

«Patlaban izmeklējam šo gadījumu un pastiprināsim kontroli vēl vairāk, lai nepieļautu šādus gadījumus. Šogad uzstādīsim vēl 37 alkometrus lielākajos dzelzceļa mezglos, kas nodrošinās darbinieku pārbaudi uz alkohola klātbūtni organismā, pirms darba sākšanas un pirms darbadienas beigām. Arī līdz šim darbinieki kontrolēti, veicot izlases veida pārbaudes, taču kontrole tiek un tiks pastiprināta,» teica Zvaners.

Lūgts komentēt, ko LDz var darīt vēl, lai šādus gadījumus nepieļautu, Zvaners atzina, ka uzņēmumā ar tik lielu darbinieku skaitu cilvēcisko faktoru nevar izslēgt, taču LDz turpina pilnveidot procesus, pārejot uz automātiskiem risinājumiem.

«Diemžēl nevar izslēgt cilvēcisko faktoru uzņēmumā ar tik lielu darbinieku skaitu. LDz arvien pilnveido tehnoloģiskos procesus, automatizējot tos, lai izslēgtu cilvēcisko faktoru,» atzīmēja Zvaners.

Viņš arī piebilda, ka šādās pārbrauktuvēs, tuvojoties vilcienam apmēram 1000 metru attālumā līdz pārbrauktuvei, barjera nolaižas automātiski, tad ieslēdzas aizliedzošās luksofora gaismas un arī speciālais skaņas signāls. Savukārt pārbrauktuves dežurantam tā ir jāatver satiksmei.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu