«Narvesen Baltija» šogad prognozē turpināt strādāt ar peļņu

Vīrietis iepērkas Narvesen kioskā FOTO: Agnese Gulbe / LETA

«Narvesen» franšīzes veikalu tīkla pārvaldošais uzņēmums SIA «Narvesen Baltija» šogad prognozē turpināt strādāt ar peļņu, pastāstīja «Narvesen Baltija» mazumtirdzniecības direktors Krīvs Lode.

Viņš sacīja, ka patlaban uzņēmuma finanšu rādītāji par pagājušo gadu vēl tiek apkopoti, tomēr kopumā 2017.gads «Narvesen Baltija» uzskatāms par veiksmīgu un uzņēmuma darbības rādītāji šā gada sākumā, pēc viņa teiktā, liecina, ka tas tāds būs arī šogad. «Par šā gada pirmajiem trīs ar pusi mēnešiem runājot, mēs esam pārsnieguši kopējā tirdzniecības jomā savas aplēses jeb aptuvenās prognozes, tā kā uzņēmums šobrīd veiksmīgi attīstās,» uzsvēra Lode.

Vaicāts par «Narvesen Baltija» darbību ietekmējošiem faktoriem pērn, Lode skaidroja, ka to pārsvarā noteica investīcijas «Narvesen» franšīzes veikalos, kā arī jaunu tirdzniecības vietu atvēršana. Vienlaikus viņš atzīmēja, ka pērn pirmo reizi «Narvesen» aptuveni 20 gadu pastāvēšanas laikā tika mainīta uzņēmuma vizuālā identitāte, kas atspoguļo arvien pieaugošo cilvēku ikdienas dinamiku, kas ieviests visās Eiropas valstīs strādājošajos «Narvesen» veikalos.

Kaut arī Lode atturīgi izteica prognozes par «Narvesen Baltija» darbību 2018.gadā, viņš sacīja, ka uzņēmums turpinās strādāt ar peļņu. Viņš atzina, ka mazumtirdzniecības nozares mainīgajos apstākļos ir ļoti grūti prognozēt uzņēmuma finanšu darbības rezultātus, jo, piemēram, pagājušā gada pirmais pusgads «Narvesen Baltija» nebija tik veiksmīgs kā gada otrā puse, līdz ar to «Narvesen Baltija» mazumtirdzniecības direktora ieskatā prognozes par uzņēmuma darbību šogad izteikt būtu pāragri. «Kā jau es teicu, gada pirmā puse mums iesākusies veiksmīgi, mēs esam sasnieguši labus rezultātus un rādītājus, tā kā mums atliek sagaidīt pagājušā gada pārskatu,» sacīja Lode.

Vienlaikus viņš uzsvēra, ka «Narvesen Baltija» nākamo trīs gadu laikā plāno ieguldīt vairāk nekā trīs miljonus eiro esošās veikalu infrastruktūras uzlabošanai, tostarp kasu sistēmu un iekārtu maiņā, kā arī jaunu tirdzniecības vietu atvēršanā, esošo rekonstrukcijā, utt. «Šajos konkurences apstākļos bez investīcijām nevar pastāvēt ilgtermiņā,» atzīmēja «Narvesen Baltija» mazumtirdzniecības direktors.

Aģentūra LETA jau vēstīja, mazumtirdzniecības tīklu «Narvesen» pārvaldošā uzņēmuma SIA «Narvesen Baltija» apgrozījums 2016.gadā bija 60,277 miljoni eiro, kas ir par 0,2% vairāk nekā 2015.gadā, bet uzņēmuma peļņa bija 2,831 miljons eiro, kas ir samazinājums par 15,6%.

«Narvesen Baltija» pamatdarbība ir zīmola «Narvesen» vadība, mazumtirdzniecības tīkla attīstība un mazumtirdzniecība 248 tirdzniecības vietās. Patlaban visas «Narvesen» tirdzniecības vietas vada neatkarīgi uzņēmēji uz franšīzes līgumu pamata.

«Narvesen Baltija» reģistrēta 1997.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 10,593 miljoni eiro. «Narvesen Baltija» pieder norvēģu uzņēmumam «Reitan Servicehandel». «Narvesen» iekļauts «Reitan» uzņēmumu grupā, kas pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā «Narvesen», «Pressbyrån», «R-kiosk» un «7-Eleven».

Uz augšu
Back