Viņa nekomentēja «RB Rail» Igaunijas un Lietuvas akcionāru balsojumu par viņas atstādināšanu no vadītājas amata, norādot, ka nebija klāt akcionāru sapulcē, tāpēc nevar komentēt akcionāru izvēli.
Rubesa gan atzīmēja, ka regulāri nākas saskarties ar visu trīs Baltijas valstu akcionāru interesēm un velmi iejaukties lēmumu pieņemšanā. Tostarp kā vienu no piemēriem viņa minēja akcionāru velmi iegūt informāciju par atsevišķu iepirkumu specifikācijām, kas ir klajš pārkāpums.
Viņa uzsvēra, ka akcionāriem būtu jāstrādā konstruktīvi un integrēti, lai nekavētu vairāk nekā piecu miljardu eiro vērto investīciju projektu. Rubesa atgādināja, ka ES finansējums projektam ir 85%, bet katra no dalībvalstīm sedz 5% no nepieciešamo investīciju apmēra, taču kavēšanās ar projekta realizāciju var samazināt ES finansējuma apmēru.
Vienlaikus «RB Rail» valdes priekšsēdētāja prognozēja, ka projektu izdosies pabeigt 2026.gadā, kā tas ir plānots. Taču viņa pieļāva, ka nelielas nobīdes no termiņiem ir iespējamas. «Jebkuros ES pārrobežu projektos neliela kavēšanās ir ierasta, taču nedomāju, ka «Rail Baltica» gadījumā tas būs vairāk par vienu diviem gadiem,» sacīja Rubesa.