S, 10.12.2022.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Pirmais tests: jaunās paaudzes Honda Civic Type-R

TVNET
Pirmais tests: jaunās paaudzes Honda Civic Type-R
Facebook LinkedIn Draugiem Twitter
Comments
Foto: Ekrānšāviņš no video

Honda Type-R automobiļu atpazīšanas zīme ir sarkans zīmola logotips. Tā pirmsākumi meklējami 1965.gadā, kad Honda pirmo reizi izcīnīja uzvaru Formula 1 čempionātā. Jau toreiz sacīkšu mašīnas rotāja pazīstamais H ar sarkanu fonu. Šobrīd tādu zīmi valkā jaunākās paaudzes Civic Type-R.

Automobiļa raksturlielumi vieš cieņu, jo ar 320 zirgspēkiem un 400 Nm pie priekšējiem riteņiem, tikai manuālo transmisiju, 5,8 sekundēm līdz 100 km/h un 272 km/h maksimālo ātrumu ir skaidrs, ka runa ir par nopietnu braucamo. Turklāt, kā starptautiskā prezentācijas pasākumā sacīkšu trasē Vācijā noskaidroja raidījuma Tavs Auto radošā komanda, sportiskais hečbeks ir ne tikai ātrs, bet arī vadītājam draudzīgs un saprotams, jo stingri turas pie ceļa un izceļas ar augstu precizitāti. Tāpat tas ir ļoti informatīvs un vadītājam nodod ļoti daudz informācijas par saķeri un ceļa stāvokli, tādēļ atrast mašīnas iespēju robežu un braukt ļoti tuvu tai ir ārkārtīgi vienkārši. Bet vai šāds sportisks automobilis ir piemērots lietošanai ikdienā, piemēram, braukšanai pa vecpilsētas bruģi? To skaties pievienotajā Tavs Auto sižetā.

Tēmas
Nepalaid garām!
Uz augšu