Konferencē «Digital 2016» diskusija par zīmola attīstību digitālajā vidē

Šodien kinoteātrī «Cinamon», Rīgā, notiks digitālā mārketinga un sociālo mediju konference «Digital 2016», kurā Lielbritānijas, Beļģijas un Baltijas valstu lektori dalīsies pieredzē par zīmola attīstību digitālajā vidē, informēja pasākuma organizatori.

Eksperti konferencē centīsies rast atbildes uz jautājumiem, vai veiksmīga mārketinga pamatā ir zīmola spēks un tā saturs un kā zīmola spēku izmantot un attīstīt digitālajā vidē. Pieredzē dalīsies pasaulē atzīti lektori no Lielbritānijas, Beļģijas un Baltijas valstīm.

Tāpat šodien - mēnesi pirms digitālā mārketinga konferences «DIGITAL 2016» - tiks organizēta reāllaika videosarunas straumēšana sociālajā tīklā «Facebook», kuras laikā vairāki reklāmas, mārketinga un uzņēmējdarbības profesionāļi, tostarp Ēriks Stendzenieks, Andris Rubīns, Jānis Palkavnieks un citi, dalīsies pieredzē un viedokļos. Sarunu vadīs Artūrs Mednis.

Vai veiksmīga mārketinga pamatā ir zīmola spēks un tā saturs? Kā to izmantot un attīstīt digitālajā vidē? Par to savā pieredzē dalīsies pasaulē atzīti lektori no Lielbritānijas, Beļģijas un Baltijas valstīm. Rebeka Lība (Rebecca Lieb) un Lī Odens (Lee Odden) no ASV Baltijā uzstāsies pirmo reizi. Rebeka Lība ir vairāku grāmatu un pētījumu autore, strādājusi nozīmīgajā biznesa konsultāciju uzņēmumā «Bain & Co», jaunuzņēmumos Tallinā, Londonā un Soltleiksitijā ASV, kā arī par noguldījumu portfolio vadītāju un analītiķi «Swedbank» Tallinā. Lī Odens vada digitālā mārketinga aģentūru «TopRank Marketing». L. Odena viedoklis bieži tiek citēts lielākajos biznesa industrijas izdevumos, ieskaitot «Forbes», «The Wall Street Journal», «The New York Times», «The Economist» un citos. R. Lība un L. Odens konferencē stāstīs un vadīs meistarklases par satura mārketingu.

Šogad konference norisināsies septīto gadu pēc kārtas. Konferences tēma ir «Zīmola attīstība digitālajā laikmetā», un tā norisināsies divas dienas šodien un rīt.

    Uz augšu