Philips kopā ar latviešu start-up revolucionizē iepirkšanos

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

1891. gadā Nīderlandē dibinātais uzņēmums, kas ir viens no pasaules līderiem veselības aprūpē, apgaismojuma risinājumu nodrošināšanā un mājsaimniecības preču ražošanā, ir sācis sadarbību ar latviešu start-up Overly. Apvienojot spēkus, abi uzņēmumi Philips klientiem Baltijā nodrošinās unikālu iespēju izbaudīt papildināto realitāti, tādējādi padarot iepirkšanās procesu interaktīvāku un atvieglojot informācijas ieguvi.

No maija beigām Philips sadarbības partneru veikalos un to drukātajos informatīvajos materiālos ir izdevība, izmantojot savus viedtālruņus ar iOS vai Android operētājsistēmu, «atdzīvināt» kādu no interesējošajām mājsaimniecības ierīcēm un par to uzzināt vairāk papildinātajā realitātē. Aiz inovatīvā procesa slēpjas trīs pavisam vienkārši soļi – bez maksas jālejupielādē Latvijā radītā aplikācija Overly, tā jāatver un jāpavērš pret produkta attēlu, kas jau pēc īsa brīža «atdzīvosies».

Veikalos un informatīvajos materiālos šos attēlus būs pavisam viegli atpazīt – tie apzīmēti ar īpašu rāmi un uz tiem ir redzams arī simbols ar Overly logo, kurā atainotas brilles ar trīs lodziņiem.

«Ņemot vērā, ka Philips ir daudzveidīgs veselības un labklājības veicināšanas uzņēmums, kas koncentrējas uz cilvēku dzīves uzlabošanu, pateicoties jēgpilnu inovāciju radīšanai, tieši Baltijā esam spēruši vēl soli tālāk. Pateicoties Latvijā izstrādātajai papildinātās realitātes aplikācijai Overly, ar kuras radītājiem esam panākuši ekskluzīvu vienošanos, turpmāk saviem klientiem nodrošināsim unikālu pieredzi, ļaujot uzzināt par produktiem daudz vairāk, tādējādi palīdzot pieņemt labākus lēmumus un izvēlēties savām vajadzībām atbilstošāko sadzīves tehniku. Savā tirgū esam pirmie, kas piedāvā šādu risinājumu, turklāt tik plašai produktu grupai. Jāpiebilst, ka tuvāko divu gadu laikā dažādi papildinātās un virtuālās realitātes «piedzīvojumi» pasaulē kļūs arvien izplatītāki,» komentē Philips Mārketinga komunikācijas un sabiedrisko attiecību vadītājs Baltijā Rihards Mickēvičs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu