GS 450h iztiks ar 5,9 litriem benzīna

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lexus

Lexus Hybrid Drive hibrīdsistēmas otrā paaudze, kas uzstādīta jaunajam GS 450h, pēc ražotāja teiktā, esot pārspējusi pirmās prognozes - auto sanācis zaļāks un ekonomiskāks nekā gaidīts.

Jaunā modeļa galīgā homologācija apstiprinājusi, ka GS 450h ir ekonomiskākais auto ar zemāko CO2 izmešu daudzumu starp mūsdienu lielās klases premium segmenta automobiļiem ar dīzeļmotoru vai hibrīddzinēju un līdzvērtīgiem jaudas parametriem, apgalvo Lexus.

Jaunās paaudzes GS 450h ir apgādāts ar 3,5 litru V6 benzīna motora un elektromotora duetu, kas kopā attīsta 343 zirgspēkus un piedzen aizmugurējos riteņus. Būdams apgādāts ar uzlabotu Toyota izstrādātās D-4S degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu, jaunais motors nodrošina par 23 procentiem zemāku degvielas patēriņu, ja salīdzina ar iepriekšējās paaudzes GS hibrīdauto. Jaunais GS 450h vidēji uz 100 kilometriem patērē 5,9 litrus benzīna, bet CO2 izmešu līmenis ir 137 g/km. Jūtami zemāks esot arī slāpekļa oksīdu izmešu līmenis.

Cita mērvienība, kas izsaka Lexus Hybrid Drive efektivitāti, ir jaudas un CO2 izmešu attiecība - tas ir 1 grams CO2 izmešu uz katriem 2,5 zirgspēkiem un, pēc ražotāja informācijas, tik laba rādītāja nav nevienam līdzvērtīgam šīs klases auto.

Lai arī GS 450h patēriņš ir kā automobilim ar 4 cilindru motoru, tā veiktspēja jau līdzinās astoņu cilindru mašīnai. 100 km/h sedans spēj sasniegt 5,9 sekundēs un tā maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežoti 250 km/h.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu