Tirdzniecības komplekss «Spice» pozitīvo apgrozījumu cer saglabāt

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Diāna Lozko / LETA

Tirdzniecības komplekss «Spice» apgrozījuma pozitīvo tendenci cer saglabāt arī nākamgad, pastāstīja tirdzniecības centra «Spice» direktore Iveta Lāce.

Viņa atgādināja, ka šogad tirdzniecības kompleksa («Spice» un «Spice Home») apmeklētāju skaitu šogad plānots saglabāt 2014.gada līmenī, savukārt kompleksa kopējam apgrozījumam («Spice» un «Spice Home») ir plānots neliels pieaugums 2 līdz 3% apmērā. «Prognozējam, ka 2016.gadā tirdzniecības kompleksa «Spice» apgrozījums saglabās pozitīvo tendenci,» sacīja Lāce.

«Spice» direktore piebilda, ka 2016.gadā tirdzniecības komplekss turpinās iepazīstināt klientus ar Latvijā līdz šim neredzētiem zīmoliem, īpašu uzmanību pievēršot apakšveļas, bērnu apģērbu un modes preču veikaliem. Tāpat gaidāmas izmaiņas un uzlabojumi vairākos esošo veikalu konceptos.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka tirdzniecības komplekss «Spice» 2014.gadā, saskaņā ar kompānijā iepriekš sniegto informāciju, strādāja ar 163 miljonu eiro apgrozījumu.

«Spice» ir viens no lielākajiem tirdzniecības kompleksiem Latvijā, kas sastāv no diviem tirdzniecības centriem ar kopējo platību virs 107 tūkstošiem kvadrātmetru. Tirdzniecības centrā «Spice» ir izvietoti apģērbu, apavu, bērnu un sporta preču veikali, grāmatnīcas, restorāni u.c., savukārt «Spice Home» ir Baltijā lielākais specializētais mājas preču tirdzniecības centrs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu