Lūk, elektriskais Audi Q6

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Starptautiskajā auto izstādē Frankfurtē Audi prezentēs e-tron quattro prototipu - auto, kurš sniedz ieskatu zīmola pirmajā sērijveida elektromobiļu paaudzē. Masveida ražošanā tā nonāks 2018.gadā.

Audi e-tron quattro ir krosovera tipa elektromobilis un būs viens no pirmajiem šāda tipa automobiļiem. Kā zināms, stipri līdzīgu auto, Model X, gatavo (faktiski jau ir sagatavojuši) Tesla Motors inženieri.

Lai vai kā, Frankfurtei sagatavotā un iepriekš pasaules medijos daudzkārt aprakstītā Audi Q6 pamatā ir «Aerostethics» koncepcija. Tajā aerodinamiskās pretestības samazināšanas tehniskie risinājumi ir apvienoti ar radošiem dizaina risinājumiem. Aktīvi aerodinamikas elementi priekšā, sānos un aizmugurē uzlabo gaisa plūsmu ap automobili. Aerodinamiski optimizētā automobiļa apakšdaļa ir pilnībā slēgta. Audi e-tron quattro aerodinamiskās pretestības koeficients ir tikai 0,25, un tas ir rekords apvidus automobiļu klasē.

Elektriskā Audi prototipa dizains ir balstīts uz otrās paaudzes modulāro garenvirziena platformu, kas sniedz plašas piedziņas sistēmu un komplektācijas iespējas. Garuma ziņā Audi e-tron quattro ir starp Audi Q5 un Q7, taču tā kupejiskais, sportiskais dizains ar zemo, lēzeno jumta līniju nozīmē, ka plašajā salonā ir vieta četriem cilvēkiem. Nevar gan izslēgt iespēju, ka tas ir tikai prototipa trūkums un sērijveida modelis iegūst arī funkcionālāku interjera izpildījumu ar piecām sēdvietām.

Par tehnisko izpildījumu Audi vēl konkrēti neko nesaka; pirmajos preses materiālos vien minēts, ka e-tron quattro ir apjomīgs litija jonu akumulators, kas novietots starp asīm un zem pasažieru nodalījuma. Ar to panākts zems smaguma centrs un līdzsvarota asu noslodze, ar kuru gaidāmais Q6 iegūs dinamiskas gaitas īpašības.

Kā jau liecina prototipa nosaukums, Audi e-tron quattro ir elektriskā pilnpiedziņa, un to šajā gadījumā nodrošina trīs elektromotori — viens uz priekšējās ass un divi aizmugurē. To veiktspēja netiek atklāta, taču akumulatora resursi apvienojumā ar optimizēto aerodinamiku nodrošinot vairāk nekā 500 km nobraukumu

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu