Fiat 500 veikti visaptveroši uzlabojumi

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: FIAT

Itālijas auto zīmols «Fiat» ir atjaunojis savu populārāko modeli «Fiat 500». Autentiskā izskata automobilis iegūs jaunus dizaina elementus gan ārpusē, gan salonā, kā arī piedāvās atjaunotus dzinējus un mūsdienīgas komforta, vadības un drošības tehnoloģijas. «Fiat» pilnvarotais pārstāvis Latvijā «Autobrava» jauno «Fiat 500» sāks piedāvāt septembrī.

Tieši pirms 58 gadiem — 1957. gada 4. jūlijā — itāļu ražotājs laida tirgū pirmo «Fiat 500» modeli. Pievilcīgā, savdabīgā dizaina automobilis laika gaitā ir kļuvis par pilsētas kulta modeli un Itālijas masu automobiļu industrijas simbolu. Pasaulē ir pārdoti vairāk nekā 3,8 miljoni pirmās paaudzes «Fiat 500». Svinot modeļa piecdesmito gadadienu, 2007. gada 4. jūlijā itāļi laida tirgū jaunu «Fiat 500», kas līdz šai dienai ir veiksmīgākais koncerna modelis — no konveijera noripojuši vairāk nekā 1,5 miljoni šā modeļa automobiļu.

«Pēdējās paaudzes «Fiat 500» tirgū tiek piedāvāts jau astoņus gadus, taču to pārdošanas apjomi aug joprojām — 2014. gadā koncerns pārdevis rekordlielu «Fiat 500» automobiļu skaitu. Esam pārliecināti, ka atjaunotais «Fiat 500», kam nav līdzvērtīgu konkurentu, turpinās itāļu veiksmes stāstu. Turklāt autovadītāji tajā atradīs ļoti efektīvus dzinējus, mūsdienīgas tehnoloģijas un kvalitatīvus materiālus,» saka «Autobrava» direktors Andris Sivickis.

Viņaprāt, «Fiat 500» veiksmes noslēpums ir itāļu spēja apvienot daudz pretstatu vienā modelī — tas ir ekskluzīvs, bet visiem pieejams, itālisks, bet vienlaikus arī pasaules bestsellers, elegants, rotaļīgs un ļoti personisks.

Sekodami šai veiksmes formulai, jaunajā «Fiat 500» itāļi ir saglabājuši modeļa tradīcijas un svarīgākos elementus, kā arī ieviesuši mūsdienīgu automobiļu iespējas. No ārpuses autovadītāji pamanīs atjaunoto automobiļa priekšpusi un aizmuguri. Lukturi ir saglabājuši savu tradicionālo apaļo formu un rada visai drosmīga auto tēlu. Lukturos ir izmantots jauns tehnoloģiskais modulis, kas pastiprina gaismu un uzlabo redzamību nakts laikā, bet dienas gaitas lukturiem ir izmantotas LED tehnoloģijas.

«Fiat 500» būs 15 vai 16 collu diski, bet virsbūves krāsu varēs izvēlēties no 13 variantiem, tai skaitā divām jaunām krāsām. Itāļi piedāvā ļoti plašas gan ārpuses, gan salona stila individualizēšanas iespējas: pircēji var izvēlēties pat no 16 interjera, 8 dažādu virsbūves uzlīmju komplektu variantiem, 10 dažādu nozīmīšu un 7 vieglmetāla disku dizaina variantiem.

Pirmais, kas piesaista uzmanību automobiļa salonā, ir atjaunotais centrālās konsoles un stūres dizains, kā arī 5 collu ekrāns ar informācijas un izklaižu sistēmu «Uconnect», ko kritiķi slavē par intuitīvo vadību. Šajā sistēmā bez parastā radio, «Bluetooth» brīvroku iekārtas, USB un AUX In savienojumiem autovadītāji atradīs arī navigācijas sistēmu. Par papildu samaksu pircēji varēs pasūtīt arī 7 collu lielu digitālo instrumentu paneli, kas autovadītājam labi redzamā vietā sniegs svarīgu informāciju — par pašreizējo degvielas patēriņu, ceļojuma laiku, attālumu un piedāvās pārslēgt pārnesumu, lai braukšana būtu ekonomiskāka.

Jaunajam «Fiat 500» paredzētas vairākas mazlitrāžas dzinēju opcijas. Auto būs pieejams ar 1,2 litru 69 ZS benzīna dzinēju un divām 0,9 litru «TwinAir» motora versijām, kas attīsta 85 ZS un 105 ZS. No tām mazāk jaudīgā motora degvielas patēriņš ir 3,8 l/100 km, bet CO2 izmeši - 90 g/km. Bez tā «Fiat 500» būs pieejams arī 1,2 litru benzīna motora versijā ar gāzes iekārtu.

Tuvāk gada beigām motoru paletē tiks iekļauts arī 1,3 litru «Multijet II» turbodīzeļdzinējs ar 95 ZS jaudu. Vienlaikus paredzēts izlaist arī 1,2 litru 69 ZS benzīnnieka ECO versiju, kuras CO2 izmešu daudzums būs 99 g/km. ECO variants būs arī dīzeļdzinējam, kurš jau tā ir visnotaļ ekoloģisks, CO2 izmeši ir vien 89 g/km.

«Fiat 500» standarta aprīkojumā būs septiņi gaisa spilveni, aktīvās drošības un automobiļa vadības tehnoloģijas — ABS ar elektronisku bremzēšanas spēka sadalījumu (EBD), progresīva elektroniskā stabilitātes kontroles iekārta (ESC), riteņu pretslīdes regulators (ASR), «Hill Holder» tehnoloģija, kas autovadītājam nāks palīgā nogāzēs, kā arī hidrauliskais bremžu pastiprinātājs (HBA).

Ražotājs pagaidām nenosauc jaunā «Fiat 500» oficiālo cenu, taču tai vajadzētu būt līdzīgai kā tagadējam modelim. Tagadējā «Fiat 500» cena ir no 10 900 eiro.

Foto: FIAT
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu