Tirdzniecības kompleksa «Spice» apgrozījums pieaug par 11%

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Tirdzniecības komplekss «Spice» pagājušajā gadā strādāja ar 163 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 11% vairāk nekā iepriekšējā gadā, pastāstīja «Spices» direktore Iveta Lāce.

Viņa atzina, ka «Spices» pagājušā gada rezultātus vērtē kā labus. «Tirdzniecības kompleksā «Spice» (kopā ar «Spice Home«) 2014.gadā, salīdzinājumā ar 2013.gadu, apmeklētāju skaits pieauga par 8%, sasniedzot 10,3 miljonus. Savukārt apgrozījums šajā pašā laika posmā pieauga 11% apmērā, sasniedzot 163 miljonus eiro,» sacīja Lāce.

Pēc viņas teiktā, apmeklētāju skaita un apgrozījuma pieaugumu pērn lielā mērā izdevies panākt pateicoties pareizi izvēlētai stratēģijai - piedāvājuma dažādošanai, jaunu, tostarp Latvijā vēl nebijušu zīmolu ienākšanai «Spicē», kā arī vērienīgām pārmaiņām esošo nomnieku lokācijas vietās.

Lāce arī pastāstīja, ka pērn pārkārtota gandrīz sestā daļa «Spices» tirdzniecības platības, atklājot modes apģērbu sektoru astoņu tūkstošu kvadrātmetru platībā, kurā ir pieejami dažādu cenu kategoriju apģērbi un aksesuāri visai ģimenei. Pērn tirdzniecības centrā tika atvērti vairāki jauni apģērbu veikali, tostarp «H&M», «Debenhams», «Weekend MaxMara», «Pierre Cardin», kā arī citi un pievienojās arī vairāki pakalpojumu sniedzēji, tostarp «Kolonna SPA Day», «L'occitane», «Elkor Kids» un citi.

Vienlaikus «Spice» direktore piebilda, ka liela nozīme panākumu gūšanā aizvadītajā gadā bija arī veiksmīgajām mārketinga aktivitātēm.

Tirdzniecības centrs «Spice» ir atklāts 2001.gada oktobrī, bet vēlāk paplašināts. «Spice» ir viens no Baltijā lielākā būvniecības un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas koncerna «Merko Group» meitasuzņēmumiem Latvijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu