Mazda RX-7 atdzims ar jaunu rotormotoru (12)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Mazda

Līdz 2016.gadam ierindā atgriezīsies Mazda RX-7 un būs apgādāta ar jaunu, apmēram 250 zirgspēku rotormotoru.

Mazda RX-7 projekts vēl nav oficiāli apstiprināts, tomēr jaunajai, divvietīgajai ielas sporta kupejai paredzētais rotormotors jau tiek izstrādāts, vēsta Autocar. Britu izdevuma rīcībā esošā informācija liecina, ka par RX-7 neviens Mazda vadības pārstāvis nerunā, taču privātās sarunās atzīst, ka šāds auto ietilpst kompānijas ilgtermiņa attīstības plānos.

Mazda RX-7 (1992.gads)
Mazda RX-7 (1992.gads) Foto: Mazda

Jaunās RX-7 ārējais dizains tiks veidots, pieturoties vienkāršā dizaina tematikai, kas ir jaunās Mazda MX-5 pamatā. Modeļa dizaina izstrāde notiek Mazda galvenā dizainera Ikuo Maedas vadībā. Viens no priekštečiem šajā amatā bija viņa tēvs, kurš pagājušā gadsimta septiņdesmitajos gados radīja oriģinālo RX-7.

«Es vēl nezinu, kā jaunajai kupejai vajadzētu izskatīties,» sacījis Maeda. «Es tikai vēlos, lai to uzbūvē, pirms aizeju pensijā.»

To, ka Mazda neatkāpjas no rotordzinēja tehnoloģijām, apliecina nesena tehnoloģiju izstāde Tokijā, kur tika demonstrēts Mazda 2 EV elektromobilis, kam papildus uzstādīts 330 kubikcentimetru vienas kameras rotormotors un pilda ģeneratora funkciju.

Autocar lēš, ka RX-7 vajadzībām tiek izstrādāts divu kameru rotordzinējs ar 1,2 litru darba tilpumu. Salīdzinājumam Mazda RX-8 tika apgādāta ar 231 zirgspēka rotordzinēju, kura katras kameras darba tilpums ir 654 kubikcentimetri (tātad kopā 1,3 litri).

Tāpat tiek ziņots, ka, attīstoties tehnoloģijām, paildzināsies rotordzinēju darba mūžs, augs efektivitāte un arī veiktspējas rādītāji.

Komentāri (12)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu