Pašmāju šovam Lexus sagatavojuši divas pirmizrādes (2)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lexus

Tokijas automobiļu izstādei, kas publikai durvis vērs 23.novembrī un ilgs līdz 1.decembrim, Lexus demonstrēs divus līdz šim nerādītus agresīva izskata automobiļus – sportisku kupeju RC un Frankfurtē demonstrētā kompaktā krosovera LF-NX modifikāciju ar jaunu turbodzinēju.

Ar kupeju RC Lexus sper soli jaunā, līdz šim neapgūtā teritorijā, kur plāno iegūt jaunus klientus. RC ir automobilis, kas būtībā būs alternatīva tādiem vācu premium segmenta pārstāvjiem kā BMW 4.sērija un Audi A5 kupeja.

Informācija par jauno divu durvju Lexus pagaidām ir visai skopa. Japāņi atklāj vien to, ka RC šobrīd ir sagatavotas divas versijas RC 350 ar 3,5 litru V6 motoru un RC 300h, kam uzstādīta 2,5 litru benzīna motora un elektromotora kombinācija. Piedziņas agregātu veiktspējas un attiecīgi arī dinamikas rādītājus Lexus pagaidām neprecizē.

Īpašu vērību ir pelnījis RC dizains. Auto ir krietni vien piezemētāks nekā LF-LC konceptuālā kupeja, uz kuras tas ir bāzēts, taču uz ielas tāpat nepaliks nepamanīts. Lexus norāda, ka RC ir līdz šim platākais un zemākais jaunās paaudzes radiatora režģis, automobilim ir jauni trijstūra formas lukturi ar trim LED lampiņu sekcijām, bumeranga formas priekšējie LED dienas gaitas lukturi un L burta formas aizmugurējie lukturi.

Kupejas komplektēšanai paredzēti 19 collu desmit spieķu riteņi vai arī masīvāka dizaina 18 collu piecu spieķu diski.

Lexus RC ir 4695 mm garš, 1840 mm plats, 1395 mm augsts un ar 2730 mm riteņu bāzi. Četrvietīgo interjeru raksturo kontrastējošu apdares materiālu un to krāsu kombinācijas, kā arī inovatīva apgaismojuma koncepcija; RC salons tiek izgaismots no lejas, radot plašuma sajūtu nevis no augšpuses, kas telpu vizuāli norobežo.

Otrs Tokijas šovam sagatavotais jaunums ir LF-NX konceptauto. Jaunums gan tas ir tikai nosacīti, jo pasaules pirmizrādi piedzīvoja jau septembrī Frankfurtes auto šovā. Tokijā debitēs vien LF-NX versija ar jaunu 2 litru turbo dzinēju. Kādi ir motora veiktspējas parametri un cik liela ir tā apetīte, pagaidām ir noslēpums; Lexus atklāj vien to, ka turbomodelim ir zemāks smaguma centrs un to vizuāli uzsver jauns priekšējais bampers ar izvirzītu spoilera malu.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu