Pirmais brauciens ar jauno Suzuki Swift

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Suzuki ir gana pazīstams kā motociklu ražotājs un šajā ziņā tas ir pat nedaudz slavens. Automobiļu jomā tas turpretim turas ēnā - zinām principā tikai to, ka tas piedāvā lētus apvidus auto un mazlitrāžas mašīnītes. Viena no tādām ir modelis Swift.

Pirms gada Suzuki Swift tika veikts tā saucamais feislifts, kas atnesa automašīnai svaigāku izskatu, glītāku paneli un jaunu 1,2 litru motoru. Vizuāli jaunais auto daudz neatšķiras no 2005. gada modeļa, kam bija tik drosmīgs un atlētisks dizains, ka Swiftu iesauca par japāņu Mini. Īsas virsbūves pārkares un neparasti stingra, saturīga piekare padarīja mazo Suzuki sportiskāku nekā tas patiesībā bija.

Atjauninātais Swift šīs īpašības nav zaudējis, turklāt tam tagad ir ne tikai lielāki lukturi, bet arī plašāks salons, kurā no līdzšinējā modeļa atpazīt var tikai pārnesumkārbas sviru un sēdekļu apsildes pogas. Pārējie interjera elementi ir jauni.

Siwft aprīkošanai tagad var izvēlēties jaunu 1,2 litru benzīna dzinēju, kurš pie 6000 apgriezieniem attīsta 94 zirgspēkus. Nav daudz, tomēr auto brauc diezgan azartiski un patīkami. Tikpat patīkama ir pārnesumkārbas darbība, tiesa, tieši ātrumkārba ir klupšanas akmens citā jomā - tai ir tikai pieci, turklāt salīdzinoši īsi pārnesumi un tas nozīmē, ka Swift noteikti nav ekonomiskākais auto savā klasē.

Lai uzzinātu, cik Suzuki Swift pie mums maksās, kādus panākumus Swift savulaik guvis autosportā un ko drīzumā Suzuki piedāvās mazizmēra raķešu cienītājiem, skaties VIDEO.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu