TOP 5 diētiskākie sieri

Jennifer

FOTO: Flickr

Dietologi nosaukuši piecus siera veidus, kuru ēšana nekaitēs tavai figūrai un nepalielinās lieko svaru.

1. Rikotas siers - šajā sierā ir vēl mazāk kaloriju nekā biezpienā, taču tas ir ar olbaltumvielām un kalciju tikpat bagāts produkts. Rikotas sieru izmanto arī daudzu garšīgu mazkaloriju desertu un kūku pagatavošanā.

anne

FOTO: Flickr

2. Mocarella - arī šis siers ir liess: 100 g mocarellas ir 250 - 300 kaloriju. Sierā ir daudz aminoskābju, kalcija, olbaltumvielu, minerālvielu un vitamīnu.

Zoomart Design

FOTO: Flickr

3. Feta - lai gan šā grieķu siera treknums ir 40 - 60%, tajā praktiski nav ogļhidrātu, kas veicina svara pieaugumu. Fetas sierā ir daudz baktēriju, kas uzlabo gremošanu un novērš kuņģa un zarnu trakta saslimšanas.

Amanda E

FOTO: Flickr

4. Kamambērs - slavenajā franču sierā ir daudz noderīgu aminoskābju, tāpēc to bieži ēdienkartē iesaka mediķi. Dižciltīgais pelējums uzlabo zarnu trakta darbību. Kaloriju skaita ziņā, lai cik tas dīvaini šķistu pēc garšas, kamambērs ir pielīdzināms mocarellai.

Jennifer

FOTO: Flickr

5. Adigejas sierā ir maz kaloriju: 100 gramos tikai 240. Sierā ir daudz kalcija un organismam nepieciešamais fosfors.

Uz augšu