
Pagājušā gadsimta sākumā Beļģijā darbojās uzņēmums Minerva Automobile un tā ražojumus nereti mēdza dēvēt par «beļģu rolsroisiem».
Pagājušā gadsimta sākumā Beļģijā darbojās uzņēmums Minerva Automobile un tā ražojumus nereti mēdza dēvēt par «beļģu rolsroisiem».
1897.gadā dibinātais uzņēmums sākotnēji nodarbojās ar motociklu ražošanu, taču 1902.gadā sāka izlaist arī auto. Gadu gaitā Minerva Automobile turpināja attīstīties un zelta laikus piedzīvoja trīsdesmitajos gados. Ja nebūtu kara, kompānija, iespējams, būtu turpinājusi auto izlaišanu visus šos gadus. Pēc 2. pasaules kara beigām Minerva sāka licencētu Land Rover ražošanu, bet 1956.gadā jebkāda veida darbību pārtrauca.
Tagad beļģu uzņēmēji ir nolēmuši Minerva Automobile izcelt no pelniem un par pirmo 21.gadsimtā atdzimušās kompānijas automobili ir lemts kļūt vispārākajam superauto, kurš spēj attīstīt vismaz 400 kilometrus stundā.
Minerva J.M. Brabazon (nodēvēts oriģinālā uzņēmuma valdes locekļa un sacīkšu braucēja Džona Mūra Brabazona vārdā) būs auto ar oglekļa šķiedras viengabala šasiju, oglekļa šķiedras un kevlara virsbūvi un vidū iebūvētu V12 twin-turbo benzīna motoru, kuram asistē un priekšējos riteņus griež divi elektromotori.
To, cik lielu jaudu un griezes momentu šāda agregātu kombinācija attīsta, Minerva Automobile vēl neatklāj. Pagaidām zināms tikai, ka Minerva J.M. Brabazon plānots uzstādīt arī ārējās lādēšanas iekārtas, lai auto baterijas varētu uzpildīt no elektrotīkla un kādu ceļa posmu braukt, netērējot ne gramu degvielas. Zināms ir arī ambiciozais mērķis ar šo auto pārkāpt 400 km/h robežai.
Vēl pie specifikācijām var atzīmēt, ka supermašīnai ir jaukta izmēra riepu komplekts (19 collu riteņi priekšā un 20 collu riteņi aizmugurē), sešu pakāpju sekvenciālā pārnesumkārba, adaptīvā piekare un dzinēja stop/start iekārta ar kinētiskās enerģijas reģeneratīvo sistēmu. Periods, kurā Minerva J.M. Brabazon varētu tikt sagatavots ražošanai, un tā provizoriskā cena turpretim pagaidām nav zināma.