Skaistuma ziņas: Silvian Heach, Paiya internetā, Fashion Mood u.c.

Vasara nāk ar jauniem modes zīmolu veikaliem un kolekcijām. Neliels ceļvedis skaistuma un modes pasaulē.

Durvis vēris pirmais Silvian Heach zīmola veikals Baltijā

Silvian Heach piedāvā sieviešu apģērbu un aksesuāru kolekcijas par pircējiem ļoti pievilcīgām cenām. «Arī jaunajā veikalā pircēji var atrast dažādus stilīgus apģērbus un aksesuārus no itāļu dizaina par draudzīgām cenām. Taču ikviens būs patīkami pārsteigts par mūsdienīgo veikala vidi,» uzsver Ieva un Lāsma – zīmola Silvian Heach vadītājas Latvijā. Šis zīmols ir īpašs ar to, ka apģērbs ir no modes viedokļa avangardisks, tajā ir «rozīnīte» – smalkas nianses, izsmalcinātība un atspoguļo modes industrijas aktuālās tendences. Laikmetīgums, mākslinieciskums. Zīmolā jaušama itāļu dzīves stila ietekme. Fascinējošs un dinamisks individualitāti akcentējošs stils un konkurētspējīgas cenas. Ikviens šīs kolekcijas apģērbs atklāj stāstu par elegantas, pavedinošas un apņēmības pilnas sievietes pasauli. Veikals atrodas t/c «Domina».

LAUMA LINGERIE kolekcijas jaunumi: Frei, Freesia un Leila

Vieglā un romantiskā Freia kolekcija no Lauma Lingerie ne tikai kalpos kā augstas kvalitātes veļa, bet noteikti arī iepriecinās vizuāli. Jau iecienītā Lauma Lingerie kolekcija TUXEDO (Freesia) - string biksītes un krūšturi ar formētiem porolona kausiņiem un iestrādātiem gēla spilventiņiem. Veļu raksturo aktuāli toņi un vasarīgs ziedu raksts. Bet Laumelle ir viena no Lauma Lingerie apakšveļas līnijām jaunām, dzirkstošām sievietēm. Kolekcija ir pieejama veikalos no 20. maija.

MAX MARA piedāvā somai veltītu saulesbriļļu kolekciju

Jaunās, ikoniskajai Max Mara Holivudas somai veltītās saulesbrilles savaldzina ar klasisko formu un absolūti jaunajiem toņiem, kuri atgādina zīmola aksesuāru kolekcijas tematiku, vienlaikus paužot modes namam raksturīgo nepiespiesto un iedzimto eleganci jaunā interpretācijā.
Jaunā modeļa deniņu daļu rotā metāla detaļa, kas izteikti līdzinās mūsdienīgas un izsmalcinātas Max Mara sievietes must-have aksesuāra – Holivudas somas – sprādzei. To izsmalcinātās formas un skaidrās, tīrās līnijas satriec ar ideālu līdzsvaru starp modernu individualitāti un retro noskaņām. Jaunajā kapsulas kolekcijā ietilpst trīs modeļi.

«PAIYA» savs interneta veikals

«PAIYA» ir Latvijā radīts un sērijās veidots sieviešu apģērbu zīmols. Tas savos mērķos apvieno augstvērtīgu, konceptuāli spēcīgu pret-a-porter tērpu dizainu, teicamu kvalitāti un raksturlielumu - ražots Latvijā. Zīmola koncepcija iezīmē dabiskumu, dabas tuvumu, abpusēju mīlestību ar dzīvi (tērpi sievietei, kas mīl dzīvi un izbauda mirkļus, kad dzīve viņu lolo). «Paija» – kā asociatīva mātes meita simbolizē veselīgu pašapziņu un pārliecību par sevi, ticību saviem sapņiem un tam, ka tie tiks sasniegti, uzdrošināšanos nostādīt un realizēt savus mērķus, sirdsgudrību, harmoniju un mazliet dzirkstoša kaprīzuma – lai baudītu dzīvi un tās sniegtās iespējas un izvēlētos sev no tās labāko. Apģērbu zīmola «PAIYA» tērpi radīti iznesīgām, enerģiskām, gudrām un lepnām jaunām sievietēm. Sievietēm, kurās vienā veselumā apvienojas pretstati, sievišķīgs maigums, personības šarms, izsmalcinātība, neizsīkstoša apņēmība, neskartas dabas tuvums un pilsētvides dinamika. http://www.paiya.lv

Atvērts jauns izcila dizaina Latvijas modes konceptveikals Taste Latvia

Durvis vēris otrais konceptveikals Taste Latvia, tādējādi kļūstot par pirmo Latvijas modes veikalu Daugavas kreisajā krastā. Jaunatvērtā Taste Latvia pievienotā vērtība ir tā izcilais dizains, kuru radījusi Latvijas arhitektūras balvas ieguvēja arhitekte Brigita Bula. Arhitekte Brigita Bula ir radījusi arī iepriekšējo Taste Latvia veikalu dizainu. T/c Spice konceptveikala dizains «tapis kā melnbalts, grafisks stāsts par medībām Latvijas meža biezoknī, kuru iekārojamākā trofeja ir Latvijā radīta mode». Veikala īpašais iekārtojums radīts, sadarbojoties Latvijas modes patronesei Ditai Danosai, arhitektei Brigitai Bulai, grafikas dizainerim Kirilam Kirasirovam un būvniekam Edijam Grunsbergam. Dizaineru individuālais rokraksts caurstrāvo ikvienu no Taste Latvia sortimentā atrodamajiem vairāk nekā 20 Latvijas modes un dizaina zīmolu apģērbiem, aksesuāriem un mājas lietām. Veikala piedāvājumā ir apģērbi un aksesuāri pieaugušajiem un bērniem, ko radījuši tādi latviešu dizaineri kā Natālija Jansone, Aleksandrs Pavlovs, Keita, Salt, Recycled.lv, Narciss, One Wolf, Paiya, QooQoo, Baiba Ripa, Feltstyle, Buduart, Bug, Cinnamons, Ginta Sičeva, Ingūna Kleina, Amoralle, Christiana Laure, Leny Tomy Factory, Colorlicious, Paade, Petra un Hebe. Veikalā iegādājamas arī zīmolu Munio, An&Angel, Baiba Linga Bērziņa, Purpurs un Patte dizaina mājas lietas.

Riga Fashion Mood

Šo sestdien, 25. maijā Ventspilī, teātra namā «Jūras vārti» norisināsies Latvijas modes palātas rīkotais modes festivāls Riga Fashion Mood. Modes skatēs tiks izrādītas 14 Latvijas vadošo un jauno dizaineru aktuālās kolekcijas, kas papildinātas ar izsmalcinātiem tērpiem svinīgiem brīžiem. Tāpēc modes festivāls ieguvis īpašu nosaukumu – «Premium». Ventspilī savas kolekcijas demonstrēs pazīstamie un mīlētie modes mākslinieki Natālija Jansone, Keita, Aleksandrs Pavlovs, Žanete Auziņa un Šeila, strauju popularitāti iekarojošais Salt un Amoralle, kā arī Taste un ilgtspējīgās modes zīmols Recycled. Jauno modes mākslinieku rindās būs jau popularitāti ieguvušie Reinis Ratnieks un Kristiāna Kalniņa. Skatītājus priecēs arī Latvijas bērnu modes zīmoli Colorlicious, Leny Tomy Factory un Hebe. Modes festivāls Riga Fashion Mood tiek organizēts kopš 2011. gada.

Uz augšu