Veikalā Harrods atklāja «Brīnumaino Dior pasauli». Dārgo projektu, kas sastāv no kafejnīcas, skatlogu un pop-up veikala izveides, īstenoja pusotru gadu.
«Harrods» atklāj Dior Paradīzi
«Tas nav mārketinga triks, bet augstās modes izplatīšana. Tagad cilvēkiem vajadzīgs kas vairāk par vienkārši apģērbu. Viņi grib zināt brenda vēsturi, saprast vairāk,» bilst Christian Dior izpilddirektors Sidnijs Toledano. «Harrods un Dior ir vieni un tie paši mērķi, tā pati greznuma koncepcija un apkalpošanas līmenis. Mums vajadzēja paskaidrot, kā un kāpēc mēs darām to, ko darām. Es gribēju,
lai cilvēki redzētu mūsu kaislību, novitāti un mūsu tieksmi pēc līderpozīcijas.
Kad ieeju šajā istabā, es saprotu, ka viss izdarīts pareizi. Es jūtu, ka Misters Diors ir aizņemts ar kaut ko – viņš ir šeit.»
Veikala piektais stāvs, kur iepriekš bija Georgian Restaurant, pārtapa par Dior Māju. Tajā iemājoja milzīgi leļļu nami ar mēbelēm, veidoti no parfīma J'Adore Dior pudelītēm,
kleitas, kuras valkāja slavenās zīmola fanes, ieskaitot princesi Diānu un Elizabeti Teilori,
satriecošas melnbaltas fotogrāfijas no Dior arhīviem, video, kas skaidro zīmola koncepciju, un Londonai raksturīgie urbānie priekšmeti. Dior skatlogos izstādītas Londonas ievērojamāko vietu miniversijas.
Savukārt pop-up veikalā pieejama ekskluzīvu izstrādājumu kolekcija, kuras pārdošanas apjomi jau pirmajā dienā sasniedza 100 000 sterliņu mārciņu.