Ņivas rūsēs piecreiz lēnāk (127)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Krievijas autobūves gigants AvtoVAZ gatavo izmaiņas modeļa Lada 4x4 jeb Ņivas krāsošanas procedūrā, kas sola ievērojami uzlabot automobiļu noturību pret koroziju.

Noturības pret koroziju paaugstināšanai būs divi posmi. Pirmais jau tiek īstenots un ir saistīts ar Ņivas virsbūves fosfatēšanas līnijas modernizāciju, konkrētāk - ar mūsdienīgāku materiālu izmantošanu.

Otrā rūpnieciskā procesa modernizēšanas posma pasākumus AvtoVAZ sāks īstenot pavasarī, un tie attiecas uz virsbūves tiešo krāsošanu. Tas paredz, ka galvaniskās strāvas vietā krāsošanas procesā tiek izmantots ārējais elektriskais lauks, un tieši šis faktors ir tas, kas pieckārt paildzinās noturību pret rūsēšanu.

Šo modernizācijas procesu plānots noslēgt līdz vasarai, bet perspektīvā uzlabojumi notiks arī krāsošanas kamerā, kas ļaus izlaist auto ar metālikas krāsas virsbūvi.

Var atzīmēt, ka Lada 4x4 tiek piedāvāta divās virsbūves versijās - ar trim durvīm (garums - 3740 mm) un piecām durvīm (4240 mm). Dzinējs neatkarīgi no auto izmēra ir tikai viens - 1,7 litru astoņu vārstu benzīna motors ar 83 zirgspēkiem un 129 Nm griezes momentu, ko pastāvīgās pilnpiedziņas sistēmai novada piecu pakāpju manuālā pārnesumkārba.

Komentāri (127)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu