Kalifornijā debitē jaunais Lexus LS (35)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lexus

Lexus Kalifornijā atklājis jauno LS modeļu klāstu - modeļus LS 460, LS 600h un pilnīgi jauno F SPORT. LS 600h hibrīds joprojām ir pasaulē spēcīgākais pilnpiedziņas pilnais hibrīds ar V8 dzinēju.

Jaunais Lexus flagmanis iemieso jaunajam jaudīgajam Lexus stilam raksturīgo vārpstveida restes dizainu un vairāk nekā 3000 izmaiņu, to vidū trīs izmaiņas, kas ir pasaulē pirmās, kā arī vismaz 15 tehniskās inovācijas, kas Lexus ir ieviestas pirmoreiz.

Lexus īpaši izceļ ražošanas metodes, tostarp lāzermetināšanu un virsbūves līmēšanu, kas paaugstina virsbūves stingrību un līdz ar to arī braukšanas komfortu un drošību. Tāpat vērība pievērsta trokšņu samazināšanai un cita starpā LS sērijas mašīnas pirmoreiz ir iespējams aprīkot ar speciāla dizaina rezonanses troksni samazinošiem diskiem, kas samazina salona priekšdaļā dzirdamos trokšņus.

Foto: Lexus

LS salonā tāpat kā līdz šim izmantoti augstas kvalitātes materiāli un augsts montāžas precizitātes līmenis, bet ārējā dizaina ziņā būtiskākās izmaiņas ir tieši priekšējās daļas noformējumā, kur bez jau minētā vārpstveida režģa pirmo reizi tiek piedāvāts pilns LED apgaismojums, ieskaitot vertikālos miglas lukturus un L burta formas dienas gaitas lukturus.

Vienlaikus ir veikta arī virkne tehnisku uzlabojumu (izmaiņas stūres iekārtā, balstiekārtā, elektroniskajās atbalsta sistēmās), kas pēc Lexus apgalvotā lielo sedanu padarīs tīkamāku, piemērotāku azartiskai braukšanai.

Lexus LS būs pieejams kā modelis 460 ar klasisko vai visu riteņu piedziņu vai arī kā LS 600h, kas apgādāts ar hibrīddzinēju un pieejams tikai ar pilnpiedziņu. Papildus tam Lexus piedāvās mazliet sportiskākus F Sport atvasinājumus, kam ir atšķirīgi ārējā dizaina elementi, vēl stingrāka virsbūve, mazliet sportiskāks dzinēja skanējums un par centimetru zemāka balstiekārta.

Standarta LS tiek komplektēti ar 4,6 litru V8 benzīna motoru, kurš attīsta 387 ZS un 493 Nm. Tie caur astoņu pakāpju automātu tiek novadīti attiecīgi aizmugurējai vai abām asīm un 5,09 metrus garo sedanu līdz 100 km/h paātrina 5,7 sekundēs (AWD modeli - 6,3 sekundēs). LS 600h sevī slēpj 5 litru V8 benzīna motora (394 ZS) un elektromotora (221 ZS) kombināciju, kas kopā attīsta 445 zirgspēkus un limuzīnu līdz simtam spēj iedzīt 6,1 sekundē. Tas ir nedaudz lēnāk nekā standarta LS 460, taču arī vidējais patēriņš ir zemāks - 8,6 litri uz 100 kilometriem (LS 460 ar klasisko piedziņu oficiāli tērē 10,7, bet AWD modelis - 11,4 litrus uz 100 kilometriem).

Komentāri (35)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu