Seat Leon – jauns dizains, jauna tehnika (6)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Volkswagen grupas spāņu uzņēmums Seat atklājis savu Golf klases modeļa Leon jaunāko versiju, kas atbilstoši paša ražotāja uzskatam ir visskaistākais veids, kā braukt ar funkcionālu auto.

Līdz ar paaudžu maiņu Leon ir ieguvis pilnībā no nulles veidotu ārējo dizainu un salonu, kā arī virkni izklaides un vadītāja atbalsta tehnoloģiju, kā arī jaunākos piedziņas agregātus, kas optimālos apstākļos nodrošina teicamus patēriņa rādītājus.

Salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes Leon, jaunais modelis iegūst no Volkswagen grupas MQB tehnoloģiskās platformas, kura ļauj sistemātiski iegūt svara samazinājumu (auto ir par 90 kilogramiem vieglāks) un citus labumus, piemēram, zemākas izstrādes izmaksas, kas cerams atspoguļosies arī cenā, un iespēju kompaktākus ārējos gabarītus apvienot ar plašāku salonu.

Jaunais Leon ir 4,26 metrus garš un tātad par aptuveni 5 cm īsāks nekā priekšgājējs. Tai pašā laikā riteņu bāze uz pārkaru saīsināšanas rēķina ir par veseliem sešiem centimetriem garāka un tas atstāj pozitīvu iespaidu uz salona ietilpību; īpaši šīs pozitīvās pārmaiņas ir jūtamas aizmugurējā sēdeklī un bagāžniekā, kurš tagad ir par 40 litriem ietilpīgāks un tagad sasniedz 380 litrus. Jo īpaši nozīmīga ir priekšējās ass pabīdīšana uz priekšu par 40 milimetriem, jo tā tiek iegūts ne tikai vairāk vietas salonā, bet arī labāks izsvarojums starp asīm un līdz ar to arī vadāmības un komforta īpašības.

Par ārējā dizaina niansēm runājot, var atzīmēt lukturu dizainu un arī tajos izmantotās tehnoloģijas, proti, Leon būs pirmais auto savā klasē, kam varēs uzstādīt pilnos LED priekšējo lukturu blokus. To asās līnijas tad arī ir noteicošais, sejas vaibstus veidojošais faktors.

Foto: Seat

Leon pircējiem tiks piedāvāta virkne TDI un TSI turbomotoru ar darba tilpumu no 1,2 līdz 2 litriem un degvielas tiešo iesmidzināšanu. Dzinēju uzlabotā konstrukcija, kas samazina iekšējo berzi un paātrina darba temperatūras iegūšanu, patēriņu vidēji pazemina par 22 procentiem.

Seat Leon debija tirgū notiks jau šā gada nogalē un vispirms auto tiks piedāvāts ar piecu durvju virsbūvi un diviem dīzeļdzinējiem – Ecomotive versijas 1,6 litru 105 zirgspēku TDI ar stop/start sistēmu, kurš vidēji patērē 3,8 l/100 km, un 2 litru TDI ar 150 ZS un 4 litru vidējo patēriņu.

Virsbūvju klāsta papildināšana ar jaunām versijām notiks nedaudz tālākā nākotnē, bet jau nākamā gada sākumā motoru paletē parādīsies virkne citu motoru opciju: 1,2 litru benzīnnieks ar 86 un 105 ZS, 1,4 litru TSI ar 122 ZS un 1,8 litru TSI ar 180 ZS, bet dīzeļmotoru saimi papildinās 1,6 TDI ar 90 ZS un 2 litru TDI ar 184 ZS un 380 Nm. Atkarībā no motora, Leon tiks komplektēts ar piecu vai sešu pakāpju manuālajām pārnesumkārbām, kā arī sešu vai septiņu pakāpju DSG divsajūgu automātiem.

Komentāri (6)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu