Jaunais Lexus GS ir klāt (16)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lexus

Pagājušajā gadā publikas priekšā izvestais jaunās paaudzes sporta sedans Lexus GS ir nonācis Baltijas valstu izplatītāju salonos. Tikai pēc iepriekšēja pasūtījuma vien ir pārdoti 35 jaunie modeļi.

Jaunais GS atver jauno Lexus dizaina filozofijas virzienu, kas izpaužas sportiskākā sānu profilā, unikālajā priekšdaļas dizainā un izsmalcinātajā interjerā. Bet pilnveidotā pilnā hibrīda tehnoloģija nozīmīgi samazina automobiļa degvielas patēriņu un CO2 emisiju.

Kā pirmais ārienes pilnveidojums acīs iekrīt drosmīgi dizainētais dekoratīvais režģis, kas atgādina smilšu pulksteņa formas. Starp jaunajiem risinājumiem ir arī aizmugurējo riteņu dinamiskā piestūrēšana un jaunās paaudzes Lexus hibrīdpiedziņa, kas samazina degvielas patēriņu un izmešu līmeni par vairāk nekā 20%.

Lexus GS 450h
Lexus GS 450h Foto: Lexus

Jaunais Lexus GS ir arī plašāks un drošāks. Bez tam uzmanība ir pievērsta inovatīvajām tehnoloģijām un ievērojami sportiskākam braukšanas piedzīvojumam. Pilnveidota ir kā vadāmība, bremzes un piekare, tā arī iespēja noregulēt sēdekli vadītājam piemērotā pozīcijā.

GS sērija tirgū ienes virkni jauninājumu – piemēram, bi–LED priekšējos lukturus, kuru tehnoloģija nodrošina izcilu apgaismojumu, taupa enerģiju un kas uzbūvēti tā, lai izturētu visu automobiļa lietošanas mūžu. Automobiļa salonā atrodas pasaulē līdz šim visplatākais 12,3 collu daudzfunkciju multivides ekrāns. Monitors ar mūsdienīgajām iespējām vadītājam un līdzbraucējam ar Remote Touch vadības iekārtas palīdzību atļauj izmantot dažādus ekrānus un rādītājus. Standarta aprīkojumā ir iekļauta arī braukšanas režīma izvēlnes poga, kas vadītājam nodrošina iespēju pielāgot transmisijas iestatījumus, dzinēja un piekares īpašības.

Lexus GS 450h
Lexus GS 450h Foto: Lexus

Jaunā GS dzinēju piedāvājumā ir divas versijas – 2,5 litru V6 benzīna dzinējs ar 209 ZS un jaunā Lexus hibrīdstacija, kas modelī GS 450h attīsta 343 zirgspēkus. No nulles līdz simtam tas ieskrienas tikai 5,9 sekundēs, vienlaikus vidēji patērējot tikai 6,0 l/100 km degvielas. Modelim GS 250 turpretim ir visnotaļ nosvērts motors, kas nodrošina pietiekamu dinamiku, 230 km/h maksimālo ātrumu un akustika, kas atgādina Lexus sporta modeļus IS–F un LF–A.

Lexus GS ražošana Japānā un Amerikā sākās jau šā gada sākumā. Tikai janvārī un februārī vien Japānā tika pārdoti gandrīz 4000 GS modeļu, kas desmitkārt pārsniedza prognozes. Paturot prātā labos pārdošanas rezultātus un pozitīvo ievērību visā pasaulē, Lexus ir rezervējis ierobežotu skaitu jauno sporta sedanu arī Baltijas centrālajai noliktavai, lai nodrošinātu klientiem vienu divu nedēļu piegādi «atslēgas rokās».

Svarīgākie dati

ModelisGS 450hGS 250
Dzinējs3,5 V6 Dual VVT-i2,5 V6 Dual VVT-i
Jauda343 ZS209 ZS
Degvielas patēriņš6 l/100 km8,9 l/100 km
Vmax250 km/h230 km/h
0–100 km/h5,9 s8,6 s
CO2139 g/km207 g/km
Sākuma cena, ieskaitot PVN57 480 eiro44 900 eiro
Komentāri (16)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu