/nginx/o/2018/07/17/10351490t1ha49e.jpg)
10. maijā Rīgā jau otro reizi norisināsies starptautiska Interneta mārketinga un sociālo mediju konference «DIGITAL 2012». Tajā varēs iepazīties ar Latvijas un ārvalstu uzņēmumu reālo pieredzi digitālajā virtuvē - veidojot oriģinālas kampaņas digitālajā laikmetā un integrējot medijus Interneta vidē.
Piedāvā TVNET un Inspired Digital
«Atšķirībā no iepriekšējā, «DIGITAL 2010», šogad vismaz desmit Latvijas uzņēmumi un pieredzējuši ārzemju eksperti dalīsies savā sociālo tīklu un Interneta mārketinga pieredzē,» sola Artūrs Mednis, sociālo mediju aģentūras Inspired Digital vadītājs.
Uzņēmumu vadītājus, mārketinga un komunikācijas speciālistus un citus interesentus uz konferenci «DIGITAL 2012» aicina Inspired Digital un portāls TVNET. Pasākumu, kurš norisināsies viesnīcā Maritim Park Hotel Riga, atbalsta Swedbank un Nokia.
Vērtēs, ar kādiem zīmoliem lietotāji vēlas komunicēt sociālajos tīklos
Artūrs Mednis: «Revolūcija ir notikusi, un sociālie mediji ir gandrīz uzvarējuši. Taču sociālo mediju izaugsme vairs nenozīmē jaunu lietotāju pieplūdumu, bet gan esošo lietotāju aizvien biežāku atgriešanos un arvien plašāku piedāvāto iespēju izmantošanu.»
Pēc viņa domām, uzņēmējiem un speciālistiem ir vērts apmeklēt konferenci, lai labāk izprastu, kāda veida komunikāciju vēlas auditorija,
jo Latvijā ir daudz veiksmīgu uzņēmumu, kas sociālo mediju sniegtās iespējas prot efektīvi izmantot savu zīmolu labā. Lai analizētu, kā uzņēmumiem iegūt uzticību un stiprināt sekotāju lojalitāti, Inspired Digital vadītājs konferencē plāno sniegt vērtējumu, ar kādiem zīmoliem sociālo tīklu lietotāji vēlas komunicēt biežāk un - ar kādiem retāk.
Lietotāji ziņu portālus uztver kā ceļu uz sociālajiem medijiem, un pērn, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, displeja reklāmas apjoms Interneta ziņu medijos Latvijā pieauga par 30%,
atzīmē TVNET mārketinga direktore Linda Saulīte: «Ilgus gadus darbojies kā viens no vadošajiem ziņu portāliem Latvijā, tagad arī kā Schibsted Media grupas uzņēmums, TVNET prognozē turpmāku Interneta mediju tirgus izaugsmi un plāno palielināt savu ietekmi tajā.»
Pieredzē dalīsies starptautisku pieredzi guvuši speciālisti
Par digitālo mediju globālajām tendencēm konferencē piekritis runāt Schibsted Media Group pārstāvis Marts Kadastiks (Mart Kadastik), par interneta kampaņu efektivitātes uzlabošanu - Tamāšs Āčs (Tamás Ács) no Gemius, bet Mets Morisons (Mat Morrison) no Starcom MediaVest sniegs padomus, kā noteikt sekotāja vērtību sociālos tīklos.
Mediju aģentūras Inspired vadītājs Kārlis Gedrovics atzīst, ka digitālā vide ir nojaukusi robežas un vēl vairāk sadrumstalojusi reklāmas vidi. «Patiesi jaudīgai integrētai kampaņas realizācijai ir kritiski nepieciešama ne vien komanda ar pamatīgu pieredzi dažādās disciplīnās, bet arī spēja saliedēt vienam mērķim līdz tam savā starpā konkurējošas aģentūras. Bez sapratnes, kas notiek digitālās pasaules virtuvē, tas noteikti nebūs iespējams,» uzskata Inspired vadītājs. Viņaprāt, «DIGITAL 2012» ir lieliska iespēja ieraudzīt šā brīža kopskatu.
Piesaki dalību konferencē
Tuvāk iepazīties ar konferences programmu un pieteikties dalībai var www.digital2012.lv. Konferences organizēšana uzticēta BIG Event, kas ietilpst uzņēmumu grupā BIG Media. Twitter:@BigEventLV