"Creamfinance Latvia" veic divu miljonu eiro lielu investīciju (1)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: "Creamfinance Latvia" vadītāja Līga Treiliha. Foto Ieva Lūka/LETA

Finanšu pakalpojumu sniedzējs "Creamfinance Latvia" investēja divus miljonus eiro tiešsaistes aizdevuma platformas "Creamcredit.lv" izveidē, aģentūru LETA informēja "Creamfinance Latvia" sabiedrisko attiecību konsultante Ērika Kirsone-Kriviņa.

Ieguldītās investīcijas plāno atgūt piecu gadu laikā.

Kirsone-Kriviņa norādīja, ka jaunās tiešsaistes aizdevumu platforma spēs klientiem piedāvāt individuālus piedāvājumus un nodrošināt tos mazāk nekā 10 minūšu laikā. "Creamcredit.lv tehnoloģiskais risinājums tapis, sadarbojoties kompānijas informāciju tehnoloģiju un kredītriska speciālistiem no vairākām valstīm.

Viņa papildināja, ka klientam pēc piedāvājuma saņemšanas ir divas diennaktis jeb 48 stundas laika, lai pieņemtu pārdomātu gala lēmumu. Apstiprinot piedāvājuma līgumu tiešsaistē, aizdevumu "Creamcredit.lv" klients savā bankas kontā var saņemt 15 minūšu laikā.

Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "Creamfinance Latvia" pērn strādāja ar 3,703 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 35,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi saruka 3,5 reizes un bija 93 822 eiro.

Kompānija reģistrēta 2010.gada aprīlī, un tās pamatkapitāls ir 4,96 miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Kiprā reģistrētā holdingkompānija "Cream Finance Holding Ltd".

"Creamfinance Latvia" pamatdarbība ir īstermiņa aizdevumi, patēriņa kredīti un kredītlīnijas. Patlaban uzņēmuma pārstāvētajās valstīs darbojas 13 tiešsaistes kredītu zīmoli kā "CreamCredit.lv", "LadyLoan.lv", "CreditOn.lv", "CreditOn.cz", "CreditAir.cz", "LendOn.pl", "ExtraPortfel.pl", "Efino.pl", "CreditOn.ge", "LendOn.dk", "LendOn.mx", "Creditosi.com" un "Contante.es".

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu