Īsi padomi, kā vienmēr būt labā fiziskā un garīgā formā

Smaids, jūra, vasara

FOTO: Pexels

Nav nekāds noslēpums, ka sievietes pievilcības pamatā ir kopta āriene, un nav pat būtiski, ka gluži neizskaties pēc modeles vai liktenīgās dīvas. Kas būtu jāievēro, lai tu vienmēr izskatītos skaisti?

Iespējams, tu jau zini visu, kas būtu jādara, lai vienmēr būtu labā fiziskā un garīgā formā, tomēr atgādinājums par ļaunu nenāks – īpaši, ja vēl joprojām neesi apmierināta ar sevi. Lūk, mazie padomi!

  • Sargā ādu no tiešu saules staru ietekmes. Tas ir ļoti svarīgi.
  • Šis ieteikums, iespējams, ir mazliet neparasts, bet speciālisti iesaka izvēlēties citu sporta veidu skriešanas vietā – īpaši, ja tev ir liekais svars un ja neesi radusi regulāri sportot. Viens no iemesliem, kāpēc āda zaudē elastību, ir ķermeņa pastāvīga tricināšana. Skriešanas vietā labāk izvēlies, piemēram, jogu, kuras vingrinājumi padarīs tavu figūru tvirtu un slaidu. Esi fiziski aktīva, lai justos jaunāka un enerģiskāka.

Sports

FOTO: Pexels

  • Atvēli vairāk laika miegam, jo tieši miega laikā āda vislabāk atpūšas. Labākais laiks, lai āda atjaunotos, kamēr tu guli, ir no plkst. 23.00 līdz 3.00.
  • Pasargā ādu, uzņemot C vitamīnu, un ēd barības vielām bagātu ēdienu, kas pasargā un baro ādu.

Apelsīni, vitamīni

FOTO: Pixabay

  • Neaizraujies ar pārāk strauju tievēšanu. Zemādas tauki izlīdzina un slēpj krunciņas, tāpēc seja izskatīsies veselīgāka un jaunāka. Lai nezaudētu ādas elastību, izvairies no straujām un biežām svara svārstībām.
  • Samazini stresa līmeni. Kad jūti tuvojamies stresu, veic dziļas ieelpas un izelpas vingrinājumus, kuru laikā skaiti līdz desmit.
  • Smejies un smaidi. Izklaidējoša grāmata, priecīga mūzika un joki tev būs lieliski sabiedrotie.

Lai izdodas vienmēr būt formā un labā noskaņojumā!

Uz augšu