/nginx/o/2018/08/30/11334828t1hd706.jpg)
Britu kompānija Filter UK sešās Londonas dzelzceļa stacijās izmēģinājusi jaunu reklamēšanas sistēmu BlueCasting - reklāmas materiālu pārraidīšanu no reklāmas stendiem uz garāmgājēju mobilajiem telefoniem.
Sistēma darbojas šādi: reklāmas stendā ir ievietota ierīce, kura 250 metru rādiusā meklē mobilos telefonus, kuriem ir ieslēgta Bluetooth funkcija. Kad cilvēks paiet garām šādi aprīkotam reklāmas stendam, viņa telefonā parādās ziņojums: "Vai vēlaties saņemt reklāmu?" Saņemot apstiprinājumu, reklāmas stends uz mobilo telefonu pārraida video, animāciju, mūziku un citus ar konkrēto reklāmu saistītos materiālus, ziņo New Scientist. Divas nedēļas ilgajā pārbaudes laikā garāmgājējiem tika piedāvāta iespēja saņemt grupas Coldplay jaunā albuma promomateriālus. No BlueCasting fiksētajiem 87 000 telefonu īpašnieku reklāmu saņemt piekrita 17%. BlueCasting izveidotāji apgalvo, ka telefoni netiek apdraudēti, jo sistēma vīrusus ielādēt it kā nevarot.