"Ādažu čipsi" sāks ražot sarkano un zilo kartupeļu čipsus (3)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” zīmols “Ādažu Čipsi” pirmais Baltijā sāk krāsaino kartupeļu čipsu ražošanu no Latvijā audzētiem sarkanajiem un zilajiem kartupeļiem, TVNET informēja uzņēmumā. 

Jau no septembra vidus veikalu plauktos pieejams unikāls jaunums – “Ādažu Čipsu” krāsaino kartupeļu čipsi sarkanā un zilā krāsā.

Eksotiskā izskata kartupeļi audzēti tepat Latvijā no īpašām sarkano un zilo kartupeļu šķirnēm. 

Tā kā krāsaino kartupeļu audzēšana ir komplicēts process, jaunais produkts Latvijā un Lietuvā būs pieejams ierobežotā daudzumā.

“Jau no pagājušā gada mūsu čipsu meistari ir strādājuši pie jauna produkta izstrādes, kas atšķirsies no visa iepriekšējā sortimenta. Mēs esam radījuši inovatīvu produktu – modernu sāļo uzkodu, kas gatavota no īstiem, Latvijā audzētiem kartupeļiem sarkanā un zilā krāsā, bez mākslīgām krāsvielām un garšas pastiprinātājiem,” stāsta Lineta Mikša, “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” Sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja.

Foto: Publicitātes foto

2018. gadā “Ādažu Čipsi” ražotājs plāno iepirkt vairāk nekā 20 000 tonnu kartupeļu. Daļu no uzņēmumam nepieciešamajiem kartupeļiem "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" meitas uzņēmums “Latfood Agro” audzē pašu spēkiem, jo, lai radītu čipsu ražošanai nepieciešamo šķirni, var paiet pat vairāki gadi. Taču pārējos kartupeļus uzņēmums iepērk no Latvijas zemniekiem, ar kuriem cieši sadarbojas gan stādīšanas, gan audzēšanas periodos.

Šogad kopumā tika iestādīti vairāk nekā 640 hektāri kartupeļu čipsu ražošanai, kas tiks iepirkti no Latvijas zemniekiem.  

 “Ādažu Čipsu” ražošanā svarīgu lomu ieņem gan kartupeļu šķirne, gan to kvalitāte, lai spētu saražot teicamu produkciju gan vietējiem, gan eksporta tirgiem. Tādēļ šo šķirņu kartupeļus mēs iepērkam no vietējiem kartupeļu audzētājiem, kuri spēj nodrošināt nepieciešamo kartupeļu kvalitāti,” papildina Lineta Mikša.

“Ādažu Čipsi” šogad atzīmē 25.jubileju kopš ražošanas sākšanas 1993. gadā. Par godu dibināšanas gadadienai zīmola sortiments ir papildināts ar nebijušiem jaunumiem, kā arī pilnveidota “Ādažu Čipsu” vizuālā identitāte, kas vēl vairāk stiprina patiesās zīmola vērtības un raksturo tā kvalitāti.

Papildus tam šogad “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” investēs vairāk nekā miljonu eiro čipsu paku transportēšanas un pakošanas līnijas automatizācijā, kas būtiski kāpinās uzņēmuma efektivitāti un padarīs “Ādažu Čipsu” ražotni vēl konkurētspējīgāku.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmums Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “Taffel the Original Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

“Orkla” ir vadošais plaša patēriņa produktu, kā arī mazumtirdzniecības, pārtikas, maiznīcu un konditoreju konceptuālo risinājumu piegādātājs. Ziemeļvalstis un Baltijas reģions ir “Orkla” galvenie tirgi, kas veido aptuveni 80% no apgrozījuma uzņēmuma zīmolu patēriņu preču segmentā. “Orkla” grupai ir stipras tirgus pozīcijas dažādās produktu kategorijās Centrāleiropā un Indijā. Uzņēmums ir galvenais piegādātājs Eiropas maizes tirgus segmentā.

“Orkla” ir Oslo Fondu biržā (Oslo Stock Exchange) kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. Orkla apgrozījums 2017. gadā bija 39,6 miljardi NOK (4 miljardi EUR), Orkla grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku.

Komentāri (3)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu