Raugoties uz jaunā fastbeka tehniskajām īpašībām, dizainu un aprīkojumu kopumā, Volkswagen ar CC aizsākto tēmu ir pacēlis jaunā līmenī, un nu vien atliek sagaidīt, kā to novērtēs Gada Auto žūrija un, protams, pircēji.
Volkswagen Arteon 2.0 TDI 4Motion DSG-7 R-line
Dzinējs 1998 cm3, R4 turbodīzelis
Maks. moments 500 Nm pie 1750-2500 apgr./min
Transmisija 7 pakāpju DSG, pilnpiedziņa
Degvielas patēriņš 5,9 l/100 km (kombinētajā režīmā)
Gabarīti 4862/1871/1450 mm
Cena sākot no 47 253 eiro
Konkursa Latvijas Gada Auto žūrijas iespaidi
Juris Kreicbergs, Rīgas Tehniskās universitātes Automobiļu katedras vadītājs: “Perfekts braukšanai, kā vairums VW grupas auto. Skaists, labi aprīkots, komfortabls, dinamisks. Pa vidu starp lielu un mazu, dārgu un lētu, pierastu un pārsteidzošu.”
Jēkabs Ronis, Latvijas Lauksaimniecības universitāte, Tehniskās fakultātes students: “Pievilcīgs dizains, kas īsti nav līdzīgs citiem VW modeļiem, piemēram, Passat. Sēdekļi ērti, multimediju ekrāns liels, taču braucot tas nav pārāk parocīgs, jo visas funkcijas ir saliktas tajā un nav reālu pogu kuras varētu nospiest, nenovēršot acis no ceļa. Ļoti labi turas uz ceļa, kas rada patīkamu drošības sajūtu. Stūre, kam līdz atdurei ir tikai viens apgrieziens, ir ļoti parocīga novietojot automašīnu stāvvietā. Arteon ir pietiekami dinamisks, taču, esot Volkswagen flagmanim, prasās arī "flagmaniskus" jaudas rādītājus, jo 276 zirgspēki šādam auto ir par maz. Labi, ka tam jau ir atrasta vieta tirgus nišā, un cerams tas neņems bēdīgu galu kā iepriekšējas VW flagmanis.”