Ar Karas Delavinjas piedalīšanos prezentēts Volkswagen T-Cross

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Kara Delavinja Volkswagen T-Cross prezentācijā
Kara Delavinja Volkswagen T-Cross prezentācijā Foto: Volkswagen

Ar pasaules pirmizrādēm Amsterdamā, Šanhajā un Sanpaulu Volkswagen prezentējuši savu mazāko krosoveru T-Cross, kas būtībā ir Polo SUV versija. Lai vai kā, tādējādi esošo SUV piedāvājums Eiropā paplašināts līdz pieciem modeļiem. 

T-Cross ir veidots uz modulārās platformas MQB. Kopējam automašīnas garumam veidojot 4,11 metrus, 2,56 metrus garā riteņu bāze ir salīdzinoši dāsna, nodrošinot ietilpīgu interjeru, kurā ir pietiekami daudz vietas pieciem cilvēkiem. Lai interjeram sniegtu pēc iespējas lielāku daudzpusību, aizmugurējo sēdekli iespējams bīdīt 14 cm diapazonā, nodrošinot pasažieriem vairāk vietas kājām vai lielāku ietilpību bagāžai. Bagāžas nodalījuma ietilpība ir no 385 līdz 455 litriem. Nolokot dalīto atzveltni pilnībā, vienā acumirklī iespējams izveidot plakanu kravas nodalījumu ar līdz pat 1281 litra ietilpību.

Jaunais T-Cross tiek piedāvāts ar diviem 1.0 litra TSI trīs cilindru benzīna dzinējiem. To jauda ir 95 ZS vai 115 ZS.

T-Cross standarta aprīkojums ietver vairākas autovadītāja palīgsistēmas, kas iepriekš tika piedāvātas vien augstāku klašu automobiļiem. Kopīgi ar automašīnas pirmšķirīgajām avārijas noturības īpašībām un priekšzīmīgo pasažieru aizsardzību šīs palīgsistēmas palielina drošību, samazina sadursmju risku un uzlabo braukšanas komfortu. Standarta aprīkojumā iekļauta sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēma Front Assist ar gājēju uzraudzību un avārijas bremzēšanu pilsētā, kā arī braukšanas joslu uzturēšanas sistēma Lane Assist, automātiskā pretatpakaļripošanas sistēma Hill Start Assist, aktīvā pasažieru drošības sistēma un joslas maiņas asistents, kas atpazīst aklās zonas, ar integrētu Rear Traffic Alert sistēmu. Tāpat pircējiem papildus iespējams izvēlēties arī vadītāja noguruma detektoru, automātisko adaptīvo kruīza kontroli un stāvvietā novietošanas asistentu Park Assist.

Foto: Volkswagen

Jaunais T-Cross nodrošina augstu tīklošanas un savienojamības līmeni ar ārpasauli. Salona datora funkciju pārvalde un pielāgošana ir intuitīva, viedtālruņiem ir pieejama bezvadu uzlāde, ko papildina līdz pat četrām USB pieslēgumvietām vēl lielākai ērtībai.

Foto: Volkswagen

Līdzīgi kā Polo arī jaunais T-Cross tiek ražots Volkswagen rūpnīcā Navarrā, Spānijā. Volkswagen šajā ražotnē līdz 2019. gadam apņēmies investēt aptuveni vienu miljardu eiro, lai spētu apmierināt jo sevišķi spēcīgo izaugsmi kompakto SUV tirgū. Vienlaikus darba vietu skaits šajā rūpnīcā tiks palielināts par 10%. Neatkarīgi izpētes institūti lēš, ka pasaulē no 2017. līdz 2027. gadam mazo krosoveru skaits dubultosies. Tikmēr Dienvidamerikā un Ķīnā, kas arī ir straujas izaugsmes tirgi, tiek ražoti šiem tirgiem pielāgoti T-Cross modeļi.

Latvijā T-Cross būs pieejams 2019. gada pavasarī, un tā cena būs sākot no 15 990 eiro.

Foto: Volkswagen

Volkswagen SUV ofensīva

Tirgū laižot jauno T-Cross, Volkswagen turpina savas globālās SUV stratēģijas īstenošanu. Šo stratēģiju 2016. gadā aizsāka pašreizējais Tiguan modelis, kuram 2017. gadā sekoja septiņvietīgais Tiguan Allspace un kompaktais T-Roc. Tāpat 2017. gadā pie pircējiem nonāca ASV tirgum paredzētais Atlas un tā Ķīnas modelis Teramont – abi automobiļi ir ar septiņām sēdvietām.

2018. gadā ASV Volkswagen prezentēja divus Atlas konceptautomobiļus Cross Sport un Tanoak. Ķīnā savu pasaules pirmizrādi piedzīvo jaunais Touareg, kuru papildina divi nākotnes Ķīnas tirgum paredzēti SUV – ģimenes Tharu un vidējā izmēra Tayron. 2020.gadā tirgū savukārt nonāks ID. CROZZ, kas būs Volkswagen pirmais pilnībā elektriskais SUV. 

Foto: Volkswagen
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu